قیمت بیت کوین از ۱۶ هزار دلار گذشت

ارزش بیت کوین ۱۲۳ درصد از ابتدای سال جاری تا حالا و ۵۰ درصد طی همین فصل بالا رفته است.

به گزارش ایمنا، ارزش برترین ارز مجازی دنیا، بیت کوین، در روز پنجشنبه از ۱۶۱۵۷ گذشت و به بالاترین رقم از ششم ژانویه ۲۰۱۸ رسید. تحلیلگران می گویند بسیاری از شرکت‌های مالی به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

بیت کوین در ساعت ۱۲:۳۴ به وقت گرینویچ ۱۵۸۳۰ دلار معامله شد. ارزش این ارز مجازی ۱۲۳ درصد از ابتدای سال جاری تا حالا افزایش یافته است. قیمت بیت کوین ۵۰ درصد طی همین فصل بالا رفته است.

تحلیلگران رشد قیمت بیت کوین را نتیجه قبول آن توسط بسیاری از شرکت‌های عمومی و سرمایه‌گذاران برجسته به عنوان یک سرمایه ارزشمند می‌دانند.

تمایل به بیت کوین در ۲۰۲۰ مخصوصاً پس از اوج قیمت آن در بیست هزار دلار از سوی موسسات مالی افزایش یافته است.

 شرکت  بزرگ فناوری مالی «پی پل» ماه گذشته اعلام کرد ساختارهای جدیدی ایجاد خواهد کرد که کاربران بتوانند بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و لایت کوین هم تجارت کنند. این شرکت قصد دارد از ابتدای ۲۰۲۱ به مشتریانش اجازه دهد برای خرید از ارزهای مجازی استفاده کنند. شرکت پی پل از شبکه‌ای از ۲۶ میلیون خرده‌فروش تشکیل شده است.

یک شرکت فناوری مالی دیگر به عنوان «اسکوئر» که تحت مدیریت مدیرعامل توییتر قرار دارد اعلام کرد ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این شرکت مدت‌هاست خدمات ارز مجازی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

ارزش معروف‌ترین و ارزشمندترین ارز مجازی دنیا در سال جاری میلادی مانند اواخر ۲۰۱۷ بیش از دو برابر شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 455127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.