میرزاجانپور اسطوره تیم ملی است /همه تیم یک دل شده‌ایم تا بازی‌ها را  ببریم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: همه تیم یک دل شدیم که بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم، تمرینات خوب و کادر فنی فوق العاده و باشگاهی حرفه‌ای داریم که از تیم حمایت می‌کنند. امیدوارم با نتایج خوب جواب زحمات آنها را بدهیم.

سیامک مرندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تمرینات تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: دو هفته تمرین پر فشار انجام دادیم زیرا سه بازی سخت پیش رو داشتیم. هرچقدر روزهای تمرینات زیاد می‌شود خستگی زیادی برای بازیکن می‌آورد که کادر فنی تمرینات خوبی طراحی کردند و بازیکنان با ذهنیت کامل برای تمرینات دو هفته‌ای رفتند.

وی با بیان اینکه یکشنبه با تیم آذر باتری ارومیه بازی داشتیم، تصریح کرد: با تیم‌های جوان بازی سخت است، آذر باتری ست دوم را خیلی خوب بازی کرد و پا به پای ما آمد و باهم به مشکل خوردیم ولی تجربه بازیکنان بزرگ تیم به ما کمک کرد و با نتیجه ۳ بر صفر بازی را پیروز شدیم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در خصوص بازی مقابل شهداب یزد، خاطر نشان کرد: می‌دانستیم بازی با شهداب یزد سنگین است زیرا این تیم تشکیل شده از بازیکنان سابق تیم ملی با تجربه لیگ برتر والیبال است. با آنالیز خوب کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم این تیم را هم با نتیجه سه بر یک ببریم.

مرندی ادامه داد: مجتبی میرزاجانپور اسطوره تیم ملی است و در این رقابت‌ها یکی از بهترین‌ها بوده که امیدواریم هرچه زود تر خوب شود.

وی با اشاره به اینکه پیکان پرافتخار ترین باشگاه ایران است، گفت: بازی با این تیم خیلی خوبی بود، می‌دانستیم که در نیم فصل اول چیزی برای از دست دادن ندارند زیرا نسبت به نام پیکان عملکرد خوبی نداشتند. بازیکنان ما هم خوبی بازی کردند و صحبت‌هایی که کادر فنی در جلسه آنالیز گفت را به خوبی اجرا کردیم و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان افزود: به اصفهان بر می‌گردیم و بعد از چند روز تمرینات را شروع می‌کنیم زیرا ۱۴ روز دیگر مسابقه داریم.

مرندی در رابطه با عملکرد خوب تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: همه تیم یک دل شدیم که بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم، تمرینات خوب و کادر فنی فوق‌العاده و باشگاهی حرفه‌ای داریم که از تیم حمایت می‌کنند. امیدوارم با نتایج خوب جواب زحمات آنها را بدهیم.

کد خبر 455108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.