صحت انتخابات آمریکا تایید شد

کنسول هماهنگ ‌کننده‌ برگزاری انتخاب و هیئت انتخابات با وزارت امنیت ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای مشترک صحت انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تایید کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از تارنمای وزارت امنیت ایالات متحده آمریکا، در بیانیه مشترک کنسول هماهنگ کننده برگزاری انتخاب و هیئت انتخابات با وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمده است: صحت انتخابات را تأیید می‌کنیم.

در قسمتی از این بیانیه با حروف بزرگ نوشته شده است که "هیچ شواهدی مبنی بر حذف آرا، گم شدن آرا، تغییر آرا، و یا تغییر تأثیرگذار به هر شکلی وجود ندارد. "

در قسمت دیگری از این بیانیه که در وب‌سایت رسمی وزارت امنیت میهن آمریکا قابل دسترسی است، به این شکل سلامت انتخابات تضمین شده است که "انتخابات سوم نوامبر، امن‌ترین انتخابات تاریخ ایالات متحده بوده است. "

در متن کامل این بیانیه آمده است:

انتخابات ۳ نوامبر امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود. در حال حاضر در سراسر کشور مسئولان برگزاری انتخابات قبل از نهایی شدن نتیجه در حال بررسی مجدد کل روند انتخابات هستند.

وقتی رقابت در ایالت‌ها نزدیک باشد بسیاری از آرا بازشماری خواهند شد. سوابق کاغذهای رأی در تمام ایالت‌هایی که رقابت در آنها نزدیک بوده، موجود است. در این ایالت‌ها امکان بازگشت و شمردن هر رأی وجود دارد. این یک مزیت اضافی برای امنیت و انعطاف پذیری است و امکان شناسایی و اصلاح هرگونه اشتباه یا خطا فراهم است. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد هر سیستم رأی‌گیری، آرا را حذف یا از دست داده و یا رأی‌ای را تغییر داده یا به هر طریقی انتخابات را به خطر انداخته است.

سایر اقدامات امنیتی مانند آزمایشات قبل از انتخابات، صدور گواهینامه ایالتی برای تجهیزات رأی دهی و تأیید صلاحیت تجهیزات رأی‌گیری انجام شده و کمیسیون کمک به انتخابات ایالات متحده (EAC) به ایجاد اطمینان بیشتر در سیستم‌های رأی‌گیری مورد استفاده در سال ۲۰۲۰ کمک می‌کند.

در حالی که می‌دانیم ادعاهای بی اساس و فرصت‌های زیادی برای اطلاعات غلط در مورد روند انتخابات ما وجود دارد، اما ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که از امنیت و سلامت انتخابات خود نهایت اطمینان را داریم. هنگامی که سوالی دارید در زمان برگزاری انتخابات، به مسئولان انتخابات رجوع کنید.

کد خبر 455096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمزه محمودی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 0
    کاملن درست هست،کشوری دمکراتیک ،با رای گیری قانونی
  • آرمین IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 0
    نتیجه نهایی دعوی 8دسامبر اعلام میشه