رفع مشکلات پسماند مازندران با احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران به نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و مشکلات ناشی، از مدیریت نادرست آن، روند احداث این نیروگاه در مرکز استان باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمد محمدی تاکامی در شورای اداری شهرداری ساری با بیان اینکه شهرداری‌ها سازمان‌های خدمات رسان هستند و شهرداری‌های مرکز استان از جایگاه بالاتری برخوردارند، اظهار کرد: شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه در رفع مطالبات مردمی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم اولویت اصلی شهرداری‌ها است، افزود: استانداری مازندران نیز در انجام امور محوله همراه و یاریگر شهرداری ساری است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری با اشاره به ایجاد سامانه شفافیت در شهرداری‌ها در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: مطابق این قانون تمامی شهروندان می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را در سامانه ثبت و آن را پیگیری کنند.

محمدی تاکامی به نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره و تأکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و مشکلات ناشی، از مدیریت نادرست آن، روند احداث این نیروگاه در مرکز استان باید سرعت بیشتری به خود بگیرد، لذا بهره‌برداری و آغاز به کار این پروژه مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات مرکز استان در حوزه پسماند را رفع کند.

وی به اتفاقات پیش‌آمده روزهای اخیر در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: مدیران شهرداری به دور از حواشی موجود خدمات‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه ادامه دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان شهرداری بواسطه خدمات رسانی به شهروندان مرکز استان، تصریح کرد: فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر باید با قوت پیگیری شود.

کد خبر 455087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.