اتمام پایه‌های پل خروجی هشترود/ احداث شهربازی مدرن گرگان

در این بسته خبری از راه اندازی مرکز سلامت کارکنان شهرداری سمنان تا تفکیک غیرقانونی زمین در هیدج و صدور پروانه فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

روند اجرایی پروژه فرهنگسرای بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه فرهنگسرا ضمن تاکید بر تسریع پیشرفت پروژه از پیمانکاران درخواست کرد تا با هماهنگی و اهتمام مضاعف، این پروژه بزرگ و کشوری را آماده بهره برداری در دهه فجر کند.

۵۳ حلقه چاه در قزوین ایمن شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: با گزارش و پیگیری‌های سامانه، ۵۳ حلقه چاه در بافت‌های فرسوده سطح شهر ایمن شد.

نقاشی ۶۰۰ مترمربع از دیوارهای قدیمی شهر لنگرود

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود، از نقاشی و زیباسازی حدود ۶۰۰ مترمربع از دیوارهای قدیمی، پست‌های برق و مخابرات این شهر خبر داد.

اتمام پایه‌های پل خروجی هشترود

پایه‌های پل خروجی شهر هشترود جهت تعریض پل به سمت قلعه ضحاک هشترود به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشترود و مشارکت کارخانه آرد هشترود در جهت ساماندهی ورودی‌های شهر و بهسازی مسیرهای گردشگری به اتمام رسید.

عملیات بهسازی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی سنندج

مرتضی سنندجی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی سیستم روشنایی آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و اعلام کرد: با نصب ۲۲ عدد تیر چراغ برق، یک عدد برج نوری با نصب ۶ عدد پروژکتور مشکل روشنایی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفع شد.

راه‌اندازی مرکز سلامت کارکنان شهرداری سمنان

حسن سعدالدین، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به راه اندازی مرکز سلامت کارکنان شهرداری سمنان، گفت: بزرگترین مزیت رقابتی سازمان‌ها، داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و اهمیت سرمایه انسانی در ارتقا رشد و بهره‌وری یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

تفکیک غیرقانونی زمین در هیدج

رضا حیدری، شهردار هیدج گفت: متأسفانه برخی از افراد نسبت به تفکیک غیرقانونی زمین‌ها اقدام کرده و آن‌ها را به فروش می‌رسانند که این معامله در نهایت به زیان خریدار است.

پروژه بزرگ شهر بازی مدرن گرگان

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان به همراه جمعی از مدیران شهرداری با حضور در محل احداث پروژه بزرگ شهر بازی مدرن، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است فاز اول این پروژه بزرگ ظرف ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

صدور پروانه فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی ساری بر پایه QR code

سید سعید حسینی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری با اعلام خبر صدور پروانه فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی بر پایه QR code، از نهایی شدن گام‌های بعدی این فعالیت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بازسازی ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری

مرضیه حصاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور از ابلاغ مصوبه دولت برای بازسازی پنج هزار دستگاه اتوبوس در پی دستور رئیس جمهوری خبر داد.

کد خبر 455086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.