بی‌اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری غیرقابل گذشت است

شهردار ارومیه با اشاره به بازداشتی‌های صورت‌گرفته از کارکنان و مدیران این مجموعه طی روزهای گذشته، حمایت خود را از این اقدامات اعلام کرد و گفت: هیچ فردی از کارمندان این مجموعه، حق بی‌اعتمادسازی مردم را ندارد و این امر غیرقابل گذشت است.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت پور در جمع مدیران شهرداری ارومیه اظهار کرد: از گرفتاری کارکنان شهرداری خوشحال نیستیم اما هرچقدر به سمت بالا بردن اعتماد مردم حرکت کنیم، به نفع شهرداری و در کل، نظام است.

وی اضافه کرد: سیستم امنیتی و قضائی هیچ گاه بدون جرم و خطا کسی را بازداشت و محکوم نمی‌کند زیرا حتی آن‌ها هم در خصوص خطاهای احتمالی در برابر قانون پاسخگو هستند.

شهردار ارومیه با حمایت از اقدامات اخیر اظهار کرد: در کنار دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضائی برای برخورد با متخلفان هستیم.

شهردار ارومیه با هشدار به مدیران و کارکنانی که خطایی از آنان سرزده یا به فکر خیانت هستند، خاطرنشان کرد: این افراد، خود را به نهادهای نظارتی معرفی کرده و از رفتارهایی که انجام داده اند، ابراز توبه و پشیمانی کنند.

وی تاکید کرد: ما آبروی خود را برای این افراد گرو گذاشتیم، اما آنها راه خیانت به اعتماد ما را برگزیدند و امروز مجموعه شهرداری را در افکار عمومی با چالش‌های جدی روبرو کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حراست بارها به افراد متخلف تذکر داده بود، ادامه داد: این افراد در برابر چهار هزار و ۶۰۰ کارمند شهرداری پاسخگو خواهند بود و تخلف آنان قابل گذشت نیست.

حضرت پور با تذکر جدی به مدیرانی که در این شرایط سخت به جای حل مشکلات مردم و روحیه دهی به همکاران، موجب تضعیف روحیه کارکنان و سایر مدیران می‌شوند، گفت: مدیریت حراست، وظیفه شناسایی و معرفی این افراد را دارد تا در اولین فرصت برخورد قاطعی با این دسته از افراد صورت گیرد زیرا آنان باعث می‌شوند کارهای مردم راه نیفتاده و مردم را با اقداماتشان نسبت به نظام، قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی بدبین می‌کنند.

وی افزود: البته مخالف آن دسته از رسانه نماهایی نیز هستیم که به صورت مجهول‌الهویه حب و بغض سیاسی خود را در این خصوص اعمال می‌کنند.

شهردار ارومیه تاکید کرد: اولویت مدیریت شهری، رضایتمندی مردم نسبت به نظام و همچنین جایگاه شهرداری است.

کد خبر 454971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.