آبگرفتگی در رشت نگران کننده است

رسولی گفت: با شدت بارش باران در رشت شاهد آبگرفتگی در ابعاد وسیعی بوده‌ایم که جای نگرانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ،  رضا رسولی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه عادی شورای شهر رشت با بیان اینکه در سال های گذشته ارقام قابل توجهی جهت جمع آوری آب‌های سطحی هزینه شده است، گفت: با شدت بارش باران در رشت شاهد آبگرفتگی در ابعاد وسیعی بوده ایم که جای نگرانی دارد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت می تواند با بررسی موضوع جمع آوری آب‌های سطحی در ادوار گذشته و زمان حال به جمع بندی نهایی در این مورد برسد، تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروند و بحرانی نشدن اوضاع نیازمند بررسی جدی تری از سوی شورا برای دفع آب‌های سطحی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این سطح از ابگرفتی در شهر رشت کاملا پیش بینی می شد، گفت: سطح اراضی بالا دست در مسکن مهر و قسمت های مرتفع و جنوبی شهر رشت در حال تغییر است که جای نگرانی دارد.

رسولی در ادامه تصریح کرد: سطح وسیع ساخت و سازها و حتی اجرای پروژه های عمرانی همچون آسفالت  این سیستم، دفع آب‌های سطحی را دچار مشکل می‌کند.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه شبکه دفع آب‌های سطحی در چنین شرایطی کارایی اش مادم العمر نیست، گفت: از شهردار رشت درخواست می شود در خصوص این مساله ورود جدی کند.

کد خبر 454920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.