خودکفایی تنها راه قطع وابستگی به خارج است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه قطع وابستگی به خارج و نجات از تحریم‌های اقتصادی استفاده از توانمندی‌های داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود خاتمی امروز (چهارشنبه) در بازدید از واحدهای صنعتی گلپایگان با اشاره به اینکه مشکلات این واحدها در شهرستان قابل حل است، اظهار کرد: برخی مسئولین شهرستان که مشکلات تولید را لمس نمی‌کنند و در جهت تولید قدم برنمی‌دارند با تعطیلی برخی واحدها به پرسه تولید لطمه می‌زنند.

وی با بیان اینکه مشکل عمده واحدهای صنعتی شهرستان بدهی به بانک، تأمین اجتماعی، تسهیلات و زمین شهری است، گفت: سیستم اداری و بانکی کشور باید در خدمت تولیدکنندگان باید باشد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تنها راه قطع وابستگی به خارج و نجات از تحریم‌های اقتصادی خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور است.

خاتمی تأکید کرد: برخی با تصور غلط اقتصاد کشور را وابسته به دلار یا تغییر رئیس جمهور کشوری می‌دانند که با ما دشمنی دارد و این طرز فکر به مفهوم این است که افرادی ناآگاه در سیستم اداری کشور مشغول هستند که باید برکنار شوند.

به گزارش ایمنا، امروز نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی روال محور سامان، تلاشگران، فناوری ذوب، سردساز خودرو، روان فناور و صنعت پژوهان کیا و واحد لبنی اصیل بازدید کردند.

کد خبر 454888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.