آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری رشت

معاون خدمات شهری شهردار رشت از آبگرفتگی در ۱۵ نقطه شهری با شدت بارش باران بین پنج تا ۱۵ سانتیمتر در نقاط مختلف شهری رشت خبر داد و گفت: علت آبگرفتگی به دلیل ابعاد خروجی‌های آب معابر شهری بوده که با شدت بارش کم سابقه تناسب نداشته است.

به گزارش ایمنا، بابک رمضانی از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در شهر رشت خبر داد و گفت: همزمان با تغییرات شرایط جوی در گیلان و بارش بی سابقه باران نیروهای خدمات رسان جهت کمک به شهروندان از دیروز به حالت آماده‌باش مشغول فعالیت هستند.

معاون خدمات شهری شهردار رشت با بیان اینکه نیروهای شهرداری اقدام به پاک سازی معابر عمومی شهر در جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار داده اند، افزود: ممانعت از بسته شدن مسیرهای خروجی آب در معابر اصلی و جمع آوری برگ ریزان به علت شدت وزش باد از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

رمضانی از آبگرفتگی در ۱۵ نقطه شهری با شدت وزش باران بین پنج تا ۱۵ سانتیمتر در نقاط مختلف شهری رشت خبر داد و اظهار کرد: علت آبگرفتگی به دلیل ابعاد خروجی‌های آب معابر شهری بوده که با شدت بارش کم سابقه تناسب نداشته اند.

وی به سقوط پنج تنه درخت در معابر شهری و صدمه به یک خودرو تا ظهر امروز اشاره کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری مرکز و مناطق در طول شبانه روز گذشته مشغول خدمات رسانی هستند.

کد خبر 454887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.