ارسال لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارسال لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی، گفت: از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی امروز (چهارشنبه- ۲۱ آبان‌ماه) در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تکمیل لیست خانه‌های خالی، اظهار کرد: سامانه شناسایی خانه‌های خالی فعال است و از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است. این آمار از طریق کارتابل دولت در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وی افزود: از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت پروازها نیز گفت: پروتکل ۶۰ درصدی مسافرگیری در پروازها با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا ۱۰۰ درصد رعایت می‌شود و ما گزارش‌های سازمان هواپیمایی را مرتب دریافت می‌کنیم.

فرآیند بررسی قیمت بلیط هواپیما در جریان است

اسلامی ادامه داد: تاکنون هیچ ایرلاینی از سقف قیمت بلیط‌ها عبور نکرده است و گزارشی مبتنی بر عدم رعایت سقف قیمت‌ها هم نداریم، ضمن اینکه فرآیند بررسی قیمت بلیط هواپیما در سازمان هواپیمایی در جریان است.

وی با بیان اینکه موضوع مطرح در دو هفته اخیر این بود که قیمت‌ها چگونه کنترل می‌شود، اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد. فعالیت کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به «سلف خری» بلیط‌های پروازهای برنامه‌ای می‌کردند و بعد با قیمت تشخیصی خودشان در شبکه فروش قرار می‌دادند متوقف شده است و اجازه نمی‌دهیم کسی با سلف خری پرواز برنامه‌ای، بلیط چارتری به مردم دهد و بعد بگوید اگر سفر خود را باطل کردید پول به شما بازنمی‌گردد.

وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه‌های اقدام ملی مسکن گفت: اکنون همه پروژه‌ها در حال پیشرفت بوده و در استان‌های پیشتاز، خانه‌ها در حال تحویل دادن به مردم است و اگر مردم آورده اولیه را به موقع آورند و اقساط را بدهند، شاهد افتتاح بیشتری خواهیم بود.

اسلامی در خصوص افتتاحیه‌های آزادراهی دولت از جمله زمان افتتاح کنار گذرجنوبی تهران، گفت: این آزادراه در هفته‌های آینده به بهره برداری می‌رسد که یکی از اقدامات دولت برای تسهیل در حمل‌ونقل بین سه استان البرز، تهران و قزوین است.

منبع: ایرنا

کد خبر 454860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.