معاوضه نیمار و رونالدو

شایعات درباره انتقال ستاره‌های بزرگ به تیم‌های دیگر هیچ گاه تمامی ندارند و حالا شاید یکی از بزرگترین شایعات فوتبال دنیا، معاوضه نیمار با رونالدو باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس اگرچه به پایان دوران بازی خود نزدیک شده اما هنوز هم آنقدر خوب عمل می‌کند که باعث ایجاد برخی شایعات می‌شود.

در تازه‌ترین شایعه مطرح شده، گفته شده که رونالدو در پایان فصل جاری به تیم پاریس سن ژرمن خواهد رفت و نیمار به یوونتوس می‌پیوندد. اتفاقی که البته دور از انتظار است اما محافل خبری درباره آن صحبت‌های زیادی کرده‌اند.

به هر ترتیب باشگاه یوونتوس در نظر داشت تا با به خدمت گرفتن رونالدو، بتواند به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند، اما این اتفاق هنوز نیافتاده و در فصل جاری نیز یووه‌ایها شانس زیادی ندارند.

سران بانوی پیر گمان می‌کنند که پیوستن نیمار به جمع بیانکونری می‌تواند به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی اروپا کمک شایانی کند. البته تا چند روز پیش صحبت از تمدید قرارداد این بازیکن برزیلی با پی اس جی مطرح بود که در صورت رخ دادن این اتفاق، می‌توان هرگونه انتقال آتی را منتفی دانست.

با این حال باید اشاره کرد که لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پی اس جی پاسخ مثبتی به سوال درباره احتمال پیوستن رونالدو به تیم فرانسوی داده است: شاید رونالدو یک روز صبح از خواب بیدار شود و بخواهد به تیم جدیدی بپیوندد. واقعاً چند تیم هستند که می‌توانند مناسب این بازیکن باشند؟ چهار یا پنج! محدوده انتخاب‌های رونالدو کاملاً بسته است و اگر شرایط به خصوصی پیش بیاید، می‌توان این انتقال را در نظر گرفت. اما در حال حاضر همه چیز در این رابطه غیرممکن است.

کد خبر 454841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.