۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
اودگارد و زمانی برای اثبات خود

هافبک جوان رئال مادرید تنها یک ماه فرصت دارد تا به زیدان ثابت کند شایسته حضور در ترکیب اصلی این تیم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با مصدومیت فده والورده، حالا هافبک نروژی تیم رئال مادرید مارتین اودگارد فرصت دارد تا توانمندی‌های خود را به زیدان ثابت کند و از فرصت مصدومیت بازیکن اروگوئه‌ای این تیم به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

رئال مادرید در بازی قبلی خود برابر والنسیا که با شکست سنگین پایتخت‌نشینان همراه بود، دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. کریم بنزما و فده والورده بازیکنان رئال بودند که در این بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شدند تا شب تلخ رئال تکمیل شود.

هرچند خبر مصدومیت والورده برای همه طرفداران رئال مادرید تلخ است، اما از سوی دیگر می‌توان این شرایط را فرصتی مناسب برای مارتین اودگارد در نظر گرفت تا این بازیکن ارزش‌های خود را به کادر فنی و هواداران ثابت کند. در بازی برابر والنسیا، اودگارد جایگزین والورده شد و اتفاقاً نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت. او حتی یک موقعیت گل خوب نیز خلق کرد که توسط واسکز به هدر رفت.

اودگارد این روزها در اردوی تیم ملی بسر می‌برد و در صورت نمایش خوب در بازی‌های ملی می‌تواند امیدوار باشد که زیدان در بازی‌های آتی به او فرصت حضور در میدان بدهد. به هر ترتیب والورده فعلاً در دسترس رئالی ها نیست و این تیم باید در یک ماه آتی ۱۰ مسابقه برگزار کند، زمان‌بندی فشرده‌ای که می‌تواند به خوبی آمادگی این تیم و البته اودگارد را محک بزند.

کد خبر 454834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.