۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
خیابان فرشادی دوطرفه شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خیابان فرشادی با طول ۵۵۰ متر و عرض متغیر حدودا هشت متر از خیابان‌های مهم شهر است که عرض خیابان پس از تعریض به ۱۲ متر افزایش یافته است.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص هدف از دوطرفه کردن خیابان فرشادی، اظهار کرد: دسترسی مسیرهای شرق به غرب معابر منطقه با توجه به مسدود شدن مسیر میدان امام خمینی(ره) و پیاده راه شدن خیابان حافظ با مشکلاتی مواجه شده بود لذا  برای تسهیل در عبور اتوبوس‌های شرکت واحد و خودروها خیابان فرشادی دوطرفه شد.

وی با بیان اینکه این خیابان از سمت شرق به خیابان نشاط (تقاطع نشاط_هشت بهشت) و از سمت غرب به خیابان استانداری (تقاطع خراسانی_استانداری) متصل است، ادامه داد: با توجه به کاهش زمان سفر خودروها از شرق به غرب و کاهش حجم ترافیکی حد فاصل چهارراه نقاشی تا تقاطع نشاط_هشت‌بهشت و کاهش بار ترافیکی خیابان فلسطین و همچنین کاهش عبور ترافیک از کوچه‌های محلی اطراف مادی فرشادی به دلیل استفاده تعدادی از خودروها از ضلع شمالی خیابان فرشادی برای تردد می‌توان گفت به نفع عموم شهروندان و ساکنان کوچه‌های مجاور بوده است.

معاون شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در خیابان فرشادی شامل تعریض خیابان، اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی، ایجاد ایستگاه اتوبوس و جدول‌گذاری میانی خیابان، خط‌کشی و تابلوگذاری و تکمیل چراغ‌های راهنمایی با هزینه‌ای در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی ادامه داد: خیابان فرشادی پس از اجرای خط کشی، رنگ‌آمیزی جداول و تکمیل علائم انتظامی و چراغ‌های راهنمایی هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

کد خبر 454829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.