بیمه اتوبوس‌های بخش خصوصی تربت‌ حیدریه

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهردار تربت‌حیدریه گفت: هزینه بیمه شخص ثالث اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان با کمک‌های بلاعوض تأمین و پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن قندهاری اظهار کرد: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و تداوم ضرر و زیان اتوبوس‌های بخش خصوصی به علت کاهش ۶۵ درصدی استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به پیشنهاد سازمان حمل و نقل شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه، مقرر شد برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث این اتوبوس‌ها، ۱۵ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض توسط این سازمان تأمین و پرداخت شود.

وی شمار ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه اتوبوس ذکر کرد و با بیان اینکه از این تعداد، ۱۷ دستگاه مربوط به بخش خصوصی است ادامه داد: شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را به شدت کاهش داده است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهردار تربت‌حیدریه میانگین سنی ناوگان اتوبوسرانی این شهر را ۱۲ و نیم سال اعلام کرد و گفت: برای تعمیر و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تربت‌حیدریه بیش از پنج میلیارد ریال مورد نیاز است.

قندهاری با بیان اینکه دولت از سال ۹۰ بابت خرید اتوبوس، یارانه‌ای به شهرداری‌های کشور پرداخت نکرده است افزود: کلانشهرها خود قادر به تهیه اتوبوس هستند در حالی که شهرداری تربت‌حیدریه از منابع داخلی خود در سال‌های ۹۵ و ۹۶ ناوگان اتوبوسرانی درون شهری را بازسازی کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 454813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.