آغاز عملیات اجرایی «میدان امید» در آینده نزدیک

شهردار اصفهان گفت: به زودی عملیات اجرایی میدان امید به عنوان تقاطع بلوار فرزانگان با خیابان آیت الله غفاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با ابراز خرسندی از احداث ادامه بلوار فرزانگان در مسیر رینگ چهارم، اظهار کرد: با احداث این بلوار از رفت و آمد کامیون‌هایی که از شمال به جنوب کشور و از خیابان‌های بعثت، عاشق اصفهانی، اتوبان شهید اردستانی، سه راه گلستان، سه راه نقشینه، میدان عاشق اصفهانی، میدان جوان، پل شهیدان طیاره و … در اصفهان تردد می‌کردند، جلوگیری شده و امنیت جانی برای شهروندان و کاهش ترافیک را به همراه داشته است.

وی افزود: اتصال تقاطع رینگ حفاظتی با خیابان روشن‌دشت جهت تسهیل در عبور و مرور به نمایشگاه جز پروژه‌های اجرایی سال آینده منطقه چهار است و در این راستا تأمین اعتبار لازم نیز انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پنج کیلومتر رینگ جنوب سپاهان شهر همزمان با احداث پیست دوچرخه سواری به زودی کلنگ زنی می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی میدان امید خبر داد و تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی میدان امید به عنوان تقاطع بلوار فرزانگان با خیابان آیت الله غفاری آغاز می‌شود.

نوروزی ادامه داد: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی تاکنون ۷۷.۴ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه المان پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی باید هر چه سریع‌تر طراحی شود، گفت: با اجرای این پروژه یکی از بزرگترین پل‌ها در شهر اصفهان احداث خواهد شد.

کد خبر 454779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.