ساکت: سردیس محمود یاوری را در ورودی باشگاه خواهیم گذاشت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: محمود یاوری انسانی شریف بود که در طول عمرش با همه وجود سازندگی و خدمت را برای مردم تمام کرد ضمن اینکه به همه پیشکسوتان احترام ویژه می‌گذاشت و نسبت به همه افتادگان دستگیری می‌کرد.

محمد رضا ساکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در حاشیه مراسم تشییع پیکر محمود یاوری در خصوص این پیشکسوت فوتبال، اظهار کرد: ایشان نماد پاکدستی در فوتبال ایران، تلاش و سازندگی و مدیرفنی و مربی‌ همه جانبه که مربی اخلاق و هم مربی بازیکنان در عرصه ورزش بود.

وی افزود: محمود یاوری انسانی شریف بود که در طول عمرش با همه وجود سازندگی و خدمت را برای مردم تمام کرد ضمن اینکه به همه پیشکسوتان احترام ویژه می‌گذاشت و نسبت به همه افتادگان دستگیری می‌کرد. ایشان اسطوره‌ای در همه ابعاد بودند. فقدان ایشان بسیار غمبار است و به روح ایشان درود می‌فرستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان از ساخت سردیس یاوری در ورودی این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با خانواده شان در حال هماهنگی هستیم ولی با توجه به محدودیت‌ها این برایمان تلخ است که آنطور که باید نتوانیم قدردانی کنیم ولی حتماً سردیس ایشان را به عنوان یک نماد برجستگی و سازندگی در ورزش ایران در ورودی باشگاه خواهیم گذاشت.

کد خبر 454759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.