کوهیان: تیم‌ها جنگ سختی برای کسب جایگاه بهتر دارند

سرمربی با تجربه بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در لیگ امسال به غیر از ۴ تیم همه تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط کنونی تیمش اظهار کرد: تیم ما نسبت به زمانی که شروع کردیم شرایط خوبی دارد. بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده هستیم روز چهارشنبه اولین بازی خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: اولین بازی ما برابر مس کرمان و دومین بازی ما با شهرداری بندرعباس است. بازی دوستانه‌ای با تیم خوب سپاهان داشتیم و شرایط خوبی برای هر دو تیم فراهم شد که از تجربه این دیدار دوستانه استفاده کنند.

کوهیان در ارتباط با وضعیت کلی گروه تیم ذوب آهن افزود: در لیگ امسال به غیر از ۴ تیم همه تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد بازی مقابل هیچ تیمی آسان نیست و نمی‌توان تیم‌ها را دست کم گرفت. هر دو گروه قوی هستند و جنگ سختی برای کسب جایگاه بهتر دارند.

سرمربی تیم ذوب آهن در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات ادامه داد: به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی اولیه خوب بوده است و از رفت و آمدهای زیاد جلوگیری می‌شود. هرچقدر بتوانیم برگزاری مسابقات را به سمت قرنطینه بودن نزدیک کنیم قطعاً خطر کمتر خواهد شد.

کوهیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی دارید؟ افزود: مصدومی که نتواند بازی کند نداریم.

فرزاد کوهیان دارای دکترای مدیریت ورزشی است و از مربیان با سابقه لیگ برتر است که مربیگری تیم ملی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 454756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.