خوانسار در وضعیت سیاه کرونا قرار دارد

فرماندار خوانسار با بیان اینکه توسعه پایدار کشور در هر عرصه به برکت حضور مردم است، گفت: خوانسار از نظر بیماری کرونا در وضعیت سیاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رسول خواجه کریمی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با ایجاد حاکمیت اسلامی اقدام به اجرای عدل و داد برای مستضعفان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه یک نیروی مسلح است اما مسلح برای حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه سپاه میدان دار دفاع مقدس بود، گفت: مجاهدت خواهی و شهادت طلبی نیروهای مقاومت ریشه در سپاه ایران دارد.

خواجه کریمی با بیان اینکه سپاه یک مجموعه فعال پویا و بی‌نظیر است و در راه رسیدن به اهداف انقلاب تلاش می‌کند، تأکید کرد: سپاه یک نیروی مجاهد است که برای پیشبرد انقلاب فعالیت می‌کند و این همان اقتداری است که در عالم ایجاد می‌شود.

خوانسار هنوز در وضعیت سیاه قرار دارد

در ادامه محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار با بیان اینکه توسعه پایدار کشور در هر عرصه به برکت حضور مردم انجام می‌شود، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌ها موجب یأس و ناامیدی استکبار جهانی شده است.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه شهرستان خوانسار از نظر ویروس کرونا در وضعیت سیاه قرار دارد، گفت: اعمال محدودیت‌ها با دستورالعمل استان و برای سلامت مردم است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت تشکیل قرارگاه «حافظان محله محور سلامت» مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجیه می‌شوند.

عملکرد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قابل قبول است

در ادامه حمیدرضا مجیری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه کارنامه عملکرد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با وجود فراز و نشیب‌های زیاد قابل قبول است، اظهار کرد: با روحیه جهادی و انقلابی در مسیر اهداف انقلاب قدم‌های مثبتی انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: زمینه ظهور امام زمان تنها با عمل انقلابی انجام شدنی است، سپاه و بسیج شاخه‌ای از انقلاب هستند که به درخت تنومندی تبدیل شدند و می‌توانند به فتح الفتوح‌هایی برسند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: تلاش ناحیه مقاومت بسیج خوانسار رسیدن به اهداف اصلی نظام است و با ایجاد باور پذیری برای آینده انقلاب می‌توانند کارهای مهمی انجام دهند.

مجیری افزود: در برنامه کوتاه مدت اقدامات خوبی انجام شده است اما نقص ما در برنامه بلندمدت است، سند راهبری مقام معظم رهبری برای برنامه بلند مدت بسیج طراحی شده است و کارهایی انجام دادیم که اثرات آن در آینده دیده خواهد شد.

در انجام مسئولیت‌ها نباید کوتاهی کنیم

محمد رحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه خوانسار شهر علم و فقاهت و ایثار است، اظهار کرد: مسئولیت سخت است و باید به گونه عمل شود که کوتاهی صورت نگیرد و مدیون خون شهدا نباشیم.

وی گفت: بسیج یک نیروی کارآمد و فعال در تمام صحنه‌ها است و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از مسئولین خواستار همکاری در کارها هستیم.

کد خبر 454721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.