۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
ظریف وارد اسلام آباد شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای پاکستانی خود در صدر یک هیات سیاسی و اقتصادی به پاکستان سفر کرده است با استقبال مقامات وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امشب وارد اسلام آباد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف که به دعوت همتای پاکستانی خود در صدر یک هیات سیاسی و اقتصادی به پاکستان سفر کرده است با استقبال مقامات وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امشب وارد اسلام آباد شد.

ظریف در خلال این سفر با مقامات ارشد پاکستانی دیدار و پیرامون توسعه مناسبات دوجانبه، مسایل منطقه‌ای، جهان اسلام و بین‌المللی گفت و گو و تبادل نظر خواهد کرد.

خطیب‌زاده روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه‌از سفر وزیر امور خارجه به پاکستان در راس یک هیات سیاسی - اقتصادی خبر داد.

وزیر امور خارجه روز گذشته نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «گفت‌وگوهای سطح بالا در موضوعات دوجانبه و چندجانبه با برادرانم وزیر امور خارجه شاه محمود قریشی، فرمانده ارتش ژنرال باجوا و نخست‌وزیر عمران خان، فردا در پاکستان انجام خواهد شد.»

ظریف ادامه داد: «این دیدار پس از گرامیداشت روز اقبال لاهوری به عنوان محقق بزرگ جهان اسلام، شاعر بین‌المللی و مروج خستگی‌ناپذیر اتحاد مسلمانان که دو ملت ما را به هم پیوند داده است، صورت می‌گیرد.» ‌

کد خبر 454707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.