واکنش ورزشی‌ها به خبر درگذشت محمود یاوری

محمود یاوری پیشکسوت فوتبال امروز در گذشت که واکنش اهالی ورزش را در فضای مجازی به همراه داشت

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه_ ۲۰ مهر ماه_ محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان پس از یک ماه مبارزه با عوارض بیماری کووید -۱۹ سرانجام به دلیل مشکلات زمینه‌ای ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان الزهرا اصفهان بستری می‌شود دار فانی را وداع می‌گوید.

فوت این پیشکسوت در فضای مجازی خیلی پیچید و واکنش‌های زیادی از جانب اهالی ورزش داشت که در ادامه این واکنش‌ها را می‌خوانیم:

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه شخصی نوشت: "هویت فوتبال با رفتن شما کم رنگ شد، مرد بزرگ، مربی بی دلیل و فرمانده متواضع فوتبال ایران افتخار اصفهان روحتان شاد. خوشا به حال آنان که سال‌ها در رکاب شما شاگردی کردند، در گذشت محمود خان یاوری بر جامعه فوتبال کشور و خانواده گرامی ایشان تسلیت باد"

علیرضا فغانی داور فوتبال با انتشار استوری نوشت: "روحت شاد مرد بزرگ"

مهدی رجب زاده بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار پستی نوشت:

"با سلام، با چشمانی پر از اشک و دلی پر از غم مجبور به گفتن تسلیت درگذشت بزرگ مردی هستم که نه من بلکه درصد بسیاری از فوتبالیست‌های کشور رو به فوتبال ایران معرفی و مدیون خودش کرد. آقای یاوری عزیز، محمود خان یا جناب سرهنگ، شما برای من یکی فقط مربی نبودی بلکه همیشه مانند پدری مهربان و عاشق فرزندش، نوازش‌های دست مهربانت را بر سرم احساس کردم و همیشه از پندها و راهنمایی‌هایی که کردید در زندگی بهره بردم و خواهم برد. خیلی بهمون آموختید، خیلی بهمون محبت کردید، خیلی دوستمون داشتید، خیلی دوستون داشتیم و خیلی نبودنتون احساس خواهد شد، رحتون شاد بزرگ مرد فوتبال ایران ما رو حلال کن چون فرزندان خوبی نبودیم. یا حق"‌

علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال با انتشار استوری نوشت: "تسلیت"‌

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: "روزی که قرار شد اولین بازی خودم در فجر شهیدسپاسی شیراز انجام دهم هیچوقت فراموش نمی‌کنم. هیچکس جرات نداشت ریسک کند و به یک جوان ١٧ ساله بازی دهد. استاد مرحوم محمودخان یاوری جسارت به خرج داد و مرا در ترکیب تیم گذاشت. از همان زمان نظم و پشتکار را از وی اموختم. وقتی قرار شد اولین تجربه مربیگری ام را شروع کنم به رسم ادب و احترام با ایشان تماس گرفتم و هنوز صدای ایشان در گوشم مانده که گفت: مهدی جان خیلی خوشحال شدم و خیلی اتفاق خوبی است اما حتماً اموزش را فراموش نکن و در ادامه هر کاری داشتی بگو خودم برای تو انجام میدم. درگذشت این استاد بزرگ را به خانواده محترم ایشان، جامعه فوتبال و همه شاگردان ان مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.استاد بزرگ بدرود. روحشان شاد و یادش گرامی"

احسان حاج صفی ملی پوش تیم فوتبال تراکتور با انتشار استوری نوشت: "تسلیت عرض می‌کنم به جامعه فوتبال و خانواده محترم محمود خان یاوری، روحسان شاد"‌

صفحه رسمی باشگاه تراکتور سازی با انتشار استوری نوشت: "خداحافظ مربی"‌

نیما نکیسا بازیکن دروازه بان سابق فوتبال با انتشار پستی نوشت: "درگذشت اسوهء اخلاق و معرفت معلم و آموزگار فوتبال کشور محمود خان یاوری را خدمت خانوادهء گرامی ایشان و جامعهء بزرگ فوتبال کشور تسیلت عرض می‌کنم. روحشان شاد و در آرامش ابدی باشد انشاالله، نیما نکیسا"

روح الله باقری بازیکن تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری نوشت: "روحت شاد محمود خان"

علی پروین پیشکسوت فوتبال با انتشار استوری نوشت: "در گذشت محمود خان یاوری رو به جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت میگم، روحش شاد"

رضا خانزاده بازیکن تیم فوتبال تراکتور با انتشار استوری نوشت: " استاد محمود خان یاوری روحت شاد یادت گرامی تسلیت به جامعه فوتبال و ورزش"‌

میلاد محمدی ملی پوش تیم فوتبال خنت با انتشار استوری نوشت: "روحش شاد و یادش گرامی"‌

مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور با انتشار استوری نوشت: "روحتان شاد و در آرامش باشد، محمود خان دوست داشتنی، به خان واده محترمشان و همچنین جامعه ورزش تسلیت عرض می‌کنم، عجب روزگاری شده خدا"

کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار استوری نوشت: "روحش شاد و یادت گرامی"‌

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با انتشار استوری نوشت: "روحت شاد محمود خان یاوری"

مهدی کریمیان بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری نوشت: "استاد بزرگ و مربی خوبم آقای محمود یاوری همیشه در یادها و قلب‌های ما خواهید ماند و زحماتتان برای فوتبال این کشور در تاریخ ثبت شده است. تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش"

سمیه شهبازی مربی فوتبال بانوان با انتشار استوری نوشت: روحشون شاد و یادشون گرامی بزرگ مرد فوتبال ایران و اصفهان"

احمد آل نعمه بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتشار استوری نوشت: "روحت شاد محمود خان"

محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پستی نوشت: " روح بلند نماد جاودانه مدیریت فنی، راهبری اخلاقی نسل دیروز و امروز و اسطوره خستگی ناپذیر همت و تلاش استاد محمود یاوری جاودانه باد"

میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری نوشت: "rest in peace"

هادی عقیلی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری نوشت: "تسلیت به خانواده عزیز یاوری، روحت شاد"

کد خبر 454699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.