کاهش نرخ دلار راه نجات اقتصاد کشور نیست

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: کاهش نرخ دلار راه نجات اقتصاد کشور نیست و تنها را برون رفت از تحریم‌ها استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور است همانگونه که با شیوع بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در تهیه ماسک و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه نشدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت با بیان اینکه با وجود اقدامات زیادی که برای مقابله با ویروس کرونا در استان انجام دادیم اما در شرایط سخت بیماری قرار داریم، اظهار کرد: در آینده باید برنامه زندگی خودمان را بر اساس حضور این ویروس بنا و پیش ببریم.

وی گفت: ایجاد محدودیت برای معیشت مردم مدت کوتاه جوابگو است و برای دراز مدت جوابگو نیست لذا از تجربه کشورهای پیشرفته دنیا که با آموزش به مردم از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کردند ما نیز در کشور استفاده کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان از تشکیل قرارگاه «حافظان محله محور سلامت» با نام سردار سلیمانی در استان خبر داد و افزود: این قرارگاه تصمیمات و شیوه نامه ستاد کرونا را اجرا می‌کند و با ارائه آموزش به مردم از شیوع بیماری در جامعه پیشگیری خواهد کرد و همچنین با شناسایی بیماران و افراد دارای بیماری زمینه‌ای در تهیه مایحتاج زندگی به آن‌ها کمک می‌کنند تا زنجیره ویروس کرونا در جامعه قطع شود.

سردار فدا خاطرنشان کرد: گرانی‌ها روی قشر متوسط و ضعیف جامعه فشار آورده و فاصله طبقاتی به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: کاهش دلار راه نجات اقتصاد کشور نیست تنها را برون رفت از تحریم‌ها استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور است همانگونه که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون در تهیه ماسک و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه نشدیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان طی دو هفته گذشته در طرح کنترل بازار انبار احتکار شده سودجویان کشف و به دستگاه قضائی معرفی شدند و به زودی شیوه‌نامه بسیج در کمک به اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در امر نظارت و کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی مردم ابلاغ می‌شود.

سردار فدا با اشاره به اینکه برای کشور تفاوتی ندارد چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد اما خدا را شکر که قاتل سردار سلیمانی رئیس جمهور آمریکا نشد، افزود: ترامپ شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کرد و ناکامی جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نوید داد اما با ایستادگی ملت ایران پیروز میدان شدیم.

وی گفت: در جنگ اراده‌ها با ابتکار عمل در صحنه مقابله با استکبار جهانی موفق شدیم و با همکاری و اتحاد در جهت کاهش درد و رنج مردم نیز موفق خواهیم شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان تأکید کرد: راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است طرح‌های بسیج مشارکت دادن مردم در صحنه دفاع از انقلاب الویت‌های بسیج است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات دو ساله سرهنگ محمد رحمانی قدردانی و سرهنگ احمد قاسمی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت معرفی شد.

کد خبر 454690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.