محدودیت های کرونایی از امشب  در اصفهان و شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود

استاندار اصفهان: در جلسه‌ای که روز یکشنبه با میزبانی ستاد مبارزه با کرونا اصفهان برگزار شد، تمامی تصمیم‌گیری‌ها در مورد محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان گرفته شد و از امروز ساعت ۱۸ مشاغل ٢، ٣، ۴ باید تعطیل شود.

عباس رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون جلسه امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان با مجموعه استانداری اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان در طی جلساتی با مدیران استان در جهت توسعه استان و رفع مشکلات آن به بررسی موارد مورد مناقشه خواهد پرداخت.

وی افزود: جلسه امروز مجمع نمایندگان استان با معاونان استانداری در جهت وفاق و هماهنگی استان اصفهان بود؛ زیرا ما همیشه به این نکته اعتقاد داریم که زمانی می‌توان مشکلات را حل کرد که بین مسئولان استان هم افزایی وجود داشته باشد. در حال حاضر بین مجموعه استانداری اصفهان و مقامات قضائی و نمایندگان استان همدلی و هماهنگی مناسبی در جهت رفع مشکلات وجود دارد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در آستانه لایحه بودجه از سمت دولت به مجلس شورای اسلامی قرار داریم. سعی شد در جلسه امروز، مشکلات استان به نمایندگان مجلس انتقال داده شود و همچنین نمایندگان مجلس نیز مشکلات حوزه‌های انتخابیه را با معاونان استانداری در میان گذاشتند.

رضایی تاکید کرد: مجموعه استانداری پیشنهاداتی را برای بودجه ۱۴۰۰ دارد و در طی جلسه امروز این پیشنهادات بودجه‌ای و مشکلات قانونی ادارات به نمایندگان استان انتقال داده شد. جلسه امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان با مجموعه استانداری در جهت تعامل و هماهنگی با هدف حل مشکلات و توسعه استان در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی سیاسی بود. امید است مردم متدین این استان در آینده نتایج عملی این جلسات را مشاهده کنند.

متولی اصلی آب دولت و حکومت است

وی در مورد مسئله آب و مشکلات کشاورزان اصفهان ادامه داد: اعتقاد داریم متولی اصلی آب دولت و حکومت است، نه ما و مسئولان استان‌های همجوار؛ نیاز است مسئله آب در کشور با یک مدیریت ملی حل شود که فعلاً در اختیار وزارت نیرو است.

استاندار اصفهان ادامه داد: ما همیشه معتقدیم مشکلات حوزه‌ای آب باید به صورت برد-برد با استان‌های همجوار ضمن تفاهم و هماهنگی و در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی و همینطور بر مبنای موازین قانونی و ضوابط بالادستی حل شود.

محدودیت‌های کرونایی از امروز عملی خواهد شد

رضایی در مورد محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان هم گفت: در جلسه‌ای که روز یکشنبه با میزبانی ستاد مبارزه با کرونا اصفهان برگزار شد، تمامی تصمیم‌گیری‌ها در مورد محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان گرفته شد و از امروز ساعت ۱۸ مشاغل ٢، ٣، ۴ باید تعطیل شود.

وی ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اجازه داده در شهرستان مرکزی استان و همچنین شهرستان‌های پهناور مانند نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، خمینی شهر، شهرضا و برخی از شهرستان‌های استان که در وضعیت قرمز قرار دارند، مانند خوانسار و سمیرم محدودیت‌هایی را اعمال کنیم که از امروز این عملی خواهد شد.

کد خبر 454688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اقای عزیز اینقدر اونور الودست راهها رو ببند همه شمال پلاسن