شیرینی یزدی در کام سپاهانی ها

تیم والیبال سپاهان با نتیجه سه بر یک شهداب یزد را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال سالن خانه والیبال واقع در مجموعه ورزشی حجاب تهران میزبان رویارویی شهداب یزد و سپاهان اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به نفع سپاهان

سرویس میکائیل جابر به تور برخورد کرد تا دو تیم در امتیاز ۵ برابر شود، در ادامه بازی ضربه قدرتی سپاهانی‌ها امتیاز ۶ را برای آنها به ارمغان آورد، دو تیم پایا پایا پیش رفتند تا پس از کسب امتیاز ۸ برای سپاهانی‌ها دو تیم به استقبال نخستین وقت استراحت فنی بروند.

سرویس مجرد امتیاز ۹ را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد و در ادامه رضا عابدینی امتیاز ۷ را برای شهداب کسب کرد. دفاع ولی زاده توسط مباشری امتیاز ۱۰ را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد در ادامه تک دفاع میکائیل تاجر امتیاز ۸ را برای شهداب به کسب کرد.

خطای تور تاجر امتیاز ۱۱ را برای سپاهانی را ارمغان آورد. خطای الله وردیان امتیاز شهداب را به امتیاز ۱۰ رساند ولی سرویس حاجی پور در ادامه به داخل زمین سپاهانی‌ها نشست تا هر دو تیم در امتیاز ۱۱ برابر شوند و رحمان محمدی مجبور به درخواست وقت استراحت شود.

پس از بازی قشنگ هر دو تیم و چندین رفت و برگشت در نهایت خطای تور شهدابی ها امتیاز ۱۲ را برای سپاهانی‌ها ثبت کرد. در چند رفت و برگشت امتیاز دو تیم در عدد ۱۳ برابر شد اما در ادامه دفاع توپ بد محمود رسولی شهدابی ها را به امتیاز ۱۴ رساند.

جبران دو امتیاز متوالی توسط سپاهان باعث کسب امتیاز ۱۶ شد تا دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی بروند.

دو اشتباه متوالی میرازجانپور امتیاز ۱۷ را به شهداب هدیه کرد. امتیازات بصورت پایای پیش رفت در نهایت اشتباه شهداب امتیاز ۲۱ بر ۲۰ را به نفع سپاهانی‌ها به ثبت رساند. بعد از یک اشتباه سپاهانی‌ها، مهدوی بازیکن شهداب اشتباه بزرگی کرد تا امتیاز ۲۲ بر ۲۱ به نفع سپاهانی‌ها ثبت شود.

ضربه محکم مرندی امتیاز ۲۳ برای سپاهانی‌ها رابه ثبت رساند تا اختلاف به امتیاز ۲ برسد. اشتباه خط دفاع سپاهان دو تیم را در امتیاز ۲۳ برابر کرد. میرزاجانپور تمام قدرتش را بر روی توپ پزشکی استفاده کرد تا امتیاز ۲۴ بر ۲۳ را به نفع سپاهانی‌ها به ثبت برساند. در نهایت ضربه زیبای مباشری امتیاز ۲۵ را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد.

ست دوم ۲۵ بر ۱۶؛ به نفع شهداب یزد

اشتباهات متعدد سپاهانی‌ها امتیاز سه بر یک را به نفع شهدابی ها به ثبت رساند تا ضربه محکم محمود رسولی روند امتیاز گیری را قطع کرد و امتیاز ۳ بر دو را به نفع شهدابی ها ثبت کرد. تصمیم درست داور بازی امتیاز ۴ را به شهدابی ها داد و در ادامه برخورد دست مجرد به تور امتیاز ۵ بر ۳ را به نفع شهدابی ها به ثبت رساند.

انتخاب خوب تاجر امتیاز ۶ بر ۴ را به نفع شهدابی ها به ثبت رساند تا در ادامه اشتباه رسولی امتیاز ۷ را به شهدابی ها هدیه داد. اشتباه دفاع کنار سپاهان امتیاز ۸ بر ۴ را به نفع شهدابی ها به ثبت رساند تا دو تیم به استقبال نخستین وقت استراحت فنی بروند.

دریافت ناقص مرندی امتیاز ۹ را به شهدابی ها داد تا اختلاف به ۵ امتیاز برسد. اشتباه مباشری اختلاف را به ۶ امتیاز رساند تا رحمان محمدی تیمش را در خطر ببیند و درخواست وقت استراحت کند. سرویس تیز حاجی پور در یک رفت و برگشت توسط سپاهانی‌ها کنترل شد تا روند امتیازگیری را قطع کنند و اختلاف را به ۵ برساند.

اشتباه سپاهانی‌ها امتیاز ۱۱ بر ۶ را به نفع شهدابی ها به ثبت رساند. ضربه تند و تیز الله وردیان امتیاز ۷ بر ۱۲ را به نفع شهداب به ثبت رساند. دخالت سهند الله وردیان در دفاع باعث شد تا امتیاز ۱۴ بر ۷ به نفع شهداب به ثبت برسد و محمدی راد دومین وقت استراحت را برای تیمش درخواست کند.

سرویس میکائیل تاجر از زمین خارج شد و خطای مهدوی دو امتیاز را به سپاهانی‌ها تقدیم کرد تا امتیاز ۱۵ بر ۹ به نفع شهداب به ثبت برسد. دفاع بهنام حاجی پور بر روی محمود رسولی امتیاز ۱۶ را به ثبت رساند تا هر دو تیم به استقبال دومین وقت فنی در این ست بروند.

ضربه عابدینی تبدیل به امتیاز شد اما سرویسش را به تور زد تا امتیاز ۱۷ بر ۱۱ به ثبت برساند. دفاع، سرویس و ضربه محکم میرزاجانپور دو امتیاز را برای سپاهانی‌ها به ثبت رساند تا امتیاز ۱۸ بر ۱۳ به نفع شهدابی ها به ثبت برسد و مربی شهداب مجبور به درخواست وقت استراحت شود.

پاس نه چندان خوب مهدوی برای تاجر توسط سپاهانی‌ها دفاع شد اما شهدابی ها با یک دفاع جانانه امتیاز ۱۹ بر ۱۴ را به ثبت رساندند. در چندین مرحله رفت و برگشت نهایتاً توپ به دستان الله وردیان برخورد کرد و در ادامه اشتباهات متعدد سپاهانی‌ها امتیاز ۱۵ بر ۲۳ به نفع شهدابی ها به ثبت رساند.

توپ الله وردیان پس از برخورد به دفاع شهداب از زمین خارج شد ولی در ادامه حمله حاجی پور باعث شد تا امتیاز ۲۴ بر ۱۶ به ثبت برسد و در ادامه ضربه عابدینی امتیاز ۲۵ را برای شهدابی ها به ثبت رساند.

ست سوم ۲۵ بر ۲۱؛ به نفع سپاهان

دریافت میرازجانپور و ضربه محکم الله وردیان اولین امتیاز را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد ولی در ادامه سرویسش به تور برخورد کرد تا هر دو تیم در امتیاز یک برابر شوند. دفاع ناقص سپاهانی‌ها باعث ثبت امتیاز ۳ بر ۲ به نفع شهداب ثبت شود.

بعد از اینکه توپ کیاوش حیدری با اختلاف از انتها زمین خارج شد در ضربه بعد به زیبایی ضربه‌ای زد تا امتیاز ۵ بر ۴ به نفع شهداب ثیت شود. میکائیل تاجر با قدرت تمام امتیاز ۶ را برای شهداب به ارمغان آورد در ادامه مباشری نیز ۲ امیتاز برای سپاهان بدست آورد تا دو تیم در امتیاز ۶ برابر شوند.

جای خالی حاجی پور امتیاز ۷ بر ۶ را به نفغ شهدابی ها به ثبت رساند. حاجی پور با دقت تمام توپ را به گوشه یک سم سپاهانی‌ها زد تا امتیاز ۸ را برای شهداب به ارمغان بیاورد و هر دو تیم به استقبال نخستین وقت استراحت فنی بروند.

سرویس عابدینی از تور رد نشد و حرکت تیمی سپاهانی‌ها در چندین رفت و برگشت دو امتیاز را به سپاهانی‌ها و در ادامه حرکت‌های سریع سپاهانی‌ها امتیاز ۱۰ بر ۸ را به نفع سپاهانی‌ها به ثبت برساند و مربی شهداب مجبور به دریافت وقت استراحت شود.

امتیاز بحث برانگیز شهدابی ها در ادامه با توپ زیبای حیدری پاسخ داده شد تا امتیاز ۱۱ بر ۹ به نفع سپاهانی‌ها به ثبت برسد. برخورد توپ حاجی پور به دستان میرزاجانپور بازهم توسط حیدری پاسخ داده شد و در ادامه دفاع شهدابی ها امتیاز ۱۳ بر ۱۱ به نفع سپاهانی‌ها به ثبت برسد.

جای خالی پزشکی باعث شد تا اختلاف دو امتیازی باقی بماند و امتیاز ۱۴ بر ۱۲ به نفع سپاهانی‌ها به ثبت برساند. دریافت نامناسب میراجانپور بازهم توسط کیاوش حیدری پاسخ داده شد و امتیاز ۱۵ بر ۱۴ به نفع سچاهانی ها به ثبت رساند و در ادامه بازهم کیاوش حیدری با یک اسپک زیبا امتیاز ۱۶ را به ارمغان آورد تا دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی این دیدار بروند.

توپ محکم میرزاجانپور امتیاز ۱۷ و در ادامه سرویس الله وردیان امتیاز ۱۸ را برای سپاهانی‌ها به ثبت رساند. ضربه محکم میرازاجنپور امتیاز ۱۹ بر ۱۵ را به نفع سپاهانی‌ها به ثبت رساند تا مربی شهداب درخواست وقت استراحت کند.

دفاع سه نفره عالی در ادامه سرویس فکرشده الله وردیان امتیاز ۲۰ را برای سپاهانی‌ها به ثبت رساند. امتیاز ۲۱ بر ۱۶ پس از برخورد سرویس‌های هر دو تیم ثبت شد. ضربه‌های محکم شهدابی ها دو امتیاز متوالی را برای شهدابی ها به ارمغان آورد تا امتیاز ۲۱ بر ۱۸ ثبت شود و محمدی راد درخواست وقت استراحت کند.

جایگیری توپ شهدابی ها در انتهای زمین سپاهان در ادامه توسط پاس زیبای ملابهرامی و میزاجانپور امتیاز ۲۲ بر ۱۹ به نفع سپاهان را به ثبت رساند. جا ماندن دفاع سپاهان و ادامه با ضربه محکم رسولی امتیاز ۲۳ بر ۲۰ به نفع سپاهانی به ثبت رساند و در ادامه سرویس مجرد امتیاز ۲۴ را به ثبت رساند اما اسپک سریع شهدابی ها در ادامه امتیاز ۲۴ بر ۲۱ را به ثبت رساند. همکاری سپاهانی‌ها باعث شد تا الله وردیان با یک ضربه محکم امتیاز ۲۵ را برای سپاهان به ثبت برساند.

ست چهارم ۳۰ بر ۲۸؛ به نفع سپاهان

ضربه با قدرت میرازاجنپور نخستین امتیاز را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد. در چندین رفت و برگشت در نهایت میکائیل تاجر موفق بود تا دو تیم در امتیاز یک برابر شوند. دفاع جانانه سپاهانی‌ها دو امتیاز متوالی را به ارمغان آورد امتیاز ۳ بر یک ثبت شود.

خروج توپ میرازاجنپور و سرویس حاجی پور دو امتیاز متوالی را برای شهداب به ارمغان آورد تا دو تیم در امتیاز ۳ برابر شوند. برخورد سرویس حاجی پور و خروج توپ میرزاجانپور دو تیم را در امتیاز ۴ برابر کرد.

توپ مهدوی در انتهای زمین سپاهان خوابید تا امتیاز ۶ بر ۵ به نفع شهدابی ها ثبت شود. ضربه میرزاجانپور و کیاوش حیدری دو امتیاز متوالی را به پاهانی ها داد ولی در مرحله بعد برخورد توپ شهدابی ها به دستان مرندی دو تیم را در امتیاز ۷ برابر کرد. ضربه سهند الله وردیان امتیاز ۸ را برای سپاهان به ارمغان آورد تا دو تیم به استقبال نخستین وقت استراحت فنی این دیدار بروند.

حاجی پور با ضربه اب محکم دو تیم را در امتیاز ۸ برابر کرد. اشتباه مدافعین سپاهان توسط کیاوش حیدری پاسخ داده شد و در امه دفاع خوب سپاهانی‌ها امتیاز ۱۰ بر ۹ به نفع سپاهانی‌ها به ثبت رساند.

دفاع حاجی پور دو امتیا متوالی برای شهدابی ها به ارمغان آورد ولی پرش زیبای جواهری هر دو تیم را در امتیاز ۱۱ برابر کرد. سرویس حیدری خراب شد و توپ بحث برانگیز دیگری در زمین سپاهان نشت تا امتیاز ۱۳ بر ۱۱ به نفع شهدابی ها ثبت شود و محمدی راد درخواست وقت استراحت کند.

توپ سپاهانی‌ها در انتهای زمین شهداب نشست تا یک امتیاز برای سپاهان واریز شود ولی در ادامه ضربات محکم شهدابی ها دو امتیاز متوالی را به شهدابی ها داد و امتیاز ۱۵ بر ۱۲ به نفع شهداب شود.

برخورد توپ به دتان سر دفاع شهداب و خروج توپ از زمین یک امتیاز را به سپاهان داد و در ادامه سرویس الله وردیان خراب شد تا امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به نفع شهداب ثبت شود و هر دو تیم به استقبال دومین وقت استراحت فنی بروند.

توپ ساده الله وردیان اختلاف را به عدد دو رساند. دفاع جانانه سپاهانی‌ها اختلاف را به یک رساند تا امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به نفع شهدابی ها ثبت شود. شهدابی ها یک امتیاز در حمله بدست آورند ولی از طرف دیگر سرویسشان از زمین خارج شد تا اختلاف همان یک باقی بماند.

همکاری جواهری و الله وردیان امتیاز ۱۷ را برای سپاهان به ثبت رساند تا دو تیم براب شوند و مربی شهداب درخواست وقت استراحت کند. مهدوی در نقش حمله کننده ظاهر شد و با استفاده از غفلت دفاع امتیاز ۱۸ را برای شهداب به ارمغان آورد. سرویس عابدینی تبدیل به امتیاز شد تا تابلو ۱۹ بر ۱۷ به نفع سپاهانی‌ها ثبت شود و محمدی راد درخواست وقت استراحت کند.

استفاده حیدری از دست دفاع وسط شهداب و دفاع خوب سپاهانی‌ها بر روی توپ بدی دو امتیاز به سپاهانی‌ها واریز شد. دفاع بازیکنان سپاهانی‌ها امتیاز ۲۰ بر ۱۹ به نفع سپاهانی‌ها به ثبت رساند تا مربی شهداب درخواست وقت استراحت کند.

دفاع مجرد امتیاز ۲۱ را ثب کرد اما از دست رفتن سرویس سپاهانی‌ها و در ادامه تک دفاع توپ حاجی پور دو تیم را در عدد ۲۱ برابر کرد. خطای تور ولی زاده امتیاز ۲۲ را به صندوق انتیازات سپاهان واریز کرد. همکاری شهدابی ها حاجی پور را در موقعیت خوبی قرارداد تا دو تیم در امتیاز ۲۲ برابر شوند.

همکاری زیبای ملابهرامی و مجرد امتیاز ۲۳ را برای سپاهان ارمغان آورد اما در ادامه توپ ولی زاده در زمین نشست تا دو تیم در امتیاز ۲۳ برابر شوند. سرویس ولی زاده به تور برخورد کرد در ادامه کسب امتیاز شهدابی ها باعث شد تا دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شوند. از دست رفتن توپ شهدابی ها و در ادامه خوابیدن توپ در زمین سپاهن دو تیم را در امتیاز ۲۵ برابر کرد.

خطای دو ضرب سپاهانی‌ها امتیاز ۲۶ را حساب شهدابی ها واریز کرد اما مجدد خراب شدن سرویس شهدابی ها دو تیم در امتیاز ۲۶ برابر شدند. با ضربه حیدری تساوی امتیاز در عدد ۲۸ ثبت شد. دفاع مجرد برای سپاهان و ضربه هوشمندانه جواهری امتیاز ۳۰ بر ۲۸ را به نفع سپاهانی‌ها به ثبت رساند.

حاشیه نگاری

حضور مدیر عاملین باشگاه‌های سپاهان و خوشاب یزد در سالن محل برگزاری این دیدار از نکات جالب توجه بود.

اشتباه متعدد گزارشگر این دیدار که مدام از عنوان "خوشاب یزد" به جای "شهداب یزد" استفاده می‌کرد حتماً باید مورد توجه مسئولین سپاهان تی وی قرار بگیرد.

میراجانپور بازیکن فولاد مبارکه سپاهان در ست چهارم و زمانی که امتیاز ۸ برای سپاهانی‌ها به ارمغان آمد پایش پیچ خورد تا از زمین خارج شود.

ساکت: نگاه ویژه سپاهان به والیبال

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه دیدار تیم‌های والیبال سپاهان و شهداب یزد ضمن تسلیت ضایعه درگذشت محمود یاوری، اظهار کرد: نام محمود یاوری با سپاهان عجین شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در کنار همه تیم‌های باشگاه باشیم، گفت: از مدیران قبلی قبلی باشگاه سپاهان بابت حرکت سنجیده حمایت از رشته والیبال تشکر می‌کنم، در هر رشته‌ای به بحث آکادمی و پایه سازی توجه ویژه ای خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: حمایت از والیبال همیشه جز برنامه‌های بلند مدت باشگاه سپاهان خواهد بود. در باشگاه سپاهان بصورت ویژه به رشته والیبال خواهیم پرداخت.

کد خبر 454680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.