اتریشی‌ها در تلاش برای ردیابی مبتلایان به کرونا

مقامات رسمی لینتس، کلانشهری در اتریش، در تلاشند خود را بیشتر از قبل برای مهار ویروس کرونا آماده کنند و در این راستا، اثریابی بیماران کرونایی را بسیار مؤثر پنداشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات محلی لینتس در پی افزایش سرعت شیوع بیماری کووید -۱۹ در سراسر شهر اعلام کرده‌اند به زودی تیم‌های فعالی برای ردیابی افراد مبتلا به این بیماری مشغول به کار می‌شوند. نه تنها در اتریش، بلکه در سایر نقاط اروپا نیز ویروس کرونا با سرعتی باور نکردنی در حال آلوده کردن مردم است و بسیاری از مقامات اروپایی اثریابی بیماران کرونایی را در مهار این ویروس، بسیار کارآمد فرض کرده‌اند. مقامات اهل لینتس، هدف خود از اعمال تصمیم جدید را ایمن‌سازی جان شهروندان و پیشگیری از انتقال فرد به فرد ویروس اعلام کرده‌اند.

برنامه‌ریزان لینتس برای انجام فعالیت‌های مربوط به اثریابی بیماران کرونایی، تعداد ۲۱ محل جدید ایجاد کرده‌اند و تا کنون در مجموع، ۶۰ نقطه برای اقدام فوق در سراسر شهر وجود دارد. مقامات اتریشی برای آغاز فعالیت‌های خود در این زمینه، هر چه سریع‌تر باید افراد کارآمدی را استخدام کنند که در این راستا، علاوه بر داوطلبان و کارکنان خدمات عمومی، از کارمندان بازنشسته نیز دعوت شده در این مراکز به فعالیت بپردازند. از نظر مقامات محلی لینتس، کارمندان بازنشسته، لایق‌ترین افراد برای اثریابی بیماران کرونایی هستند چرا که با ساختار و فرآیندهای اداری شهر، آشنایی کامل دارند و می‌توانند امور شهر و شهروندان را به خوبی مدیریت کنند.

شهردار لینتس نیز اثریابی بیماران کرونایی را امری بسیار ضروری دانسته و اعلام کرده است، تا زمانی که منبع انتشار ویروس کرونا مشخص نشود، نمی‌توان این بیماری را به طور کامل مهار کرد. پیش از این، ردیابی مبتلایان به کووید -۱۹ در چند هفته اخیر، نشان داد که بیش از ۹۰ درصد بیماران کرونایی از یک منبع به ویروس فوق مبتلا شده‌اند که اگر مقامات زودتر به این موضوع پی می‌بردند، می‌توانستند در مهار بیماری کووید -۱۹ بسیار موفق‌تر عمل کنند.

کد خبر 454674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.