۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
مسی باعث ضعف گریزمان شده است

انتقادات، این روزها هم از مسی زیاد است و هم از سایر بازیکنان بارسلونا؛ شاید یکی از ضعیف‌ترین عملکردها که باعث نارضایتی هواداران نیز شده است عملکرد گریزمان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یکی از کارشناسان رسانه ورزشی گل ادعا کرده است که عملکرد لیونل مسی در بارسلونا به شکلی است که باعث شده تا کارآیی آنتوان گریزمان روند نزولی داشته باشد و در واقع افت این روزهای گریزمان به خاطر مسی است.

اریک اولهاتس در رابطه با شرایط گریزمان گفته است: آنتوان پیش از پیوستن به بارسلونا موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه شده بود. او بازیکن توانمندی در اتلتیکو مادرید بود اما هم اکنون در بارسلونا روزهای فوق‌العاده‌ای ندارد. به نظر من این به خاطر مسی است.

وی ادامه داد: مسی اختیارات زیادی در بارسلونا دارد و همین اعمال نفوذ زیاد او بر عوامل متعدد، باعث شده تا گریزمان نتواند درون زمین، خودش را به خوبی نشان دهد. مسئله این است که از ابتدا نگاه مسی به پیوستن گریزمان به بارسلونا خوب نبود و لیونل باعث شده تا گریزمان احساس خوبی در بارسلونا نداشته باشد.

در این رابطه بارها اشاره شده است که گریزمان در جریان مسابقات و تمرینات تلاش کرده است تا رابطه خوبی با مسی برقرار کند اما همیشه مسی از این کار سر باز زده است و رابطه کنونی او با گریزمان به هیچ عنوان خوب نیست.

اولهاتس اعتقاد دارد که مسی در تصمیمات خارج از زمین خوب عمل نکرده است یا شاید درباره تأثیرگذاری خود در بارسلونا مطمئن نیست. در ابتدا او می‌خواست بارسلونا را ترک کند تا نشان دهد که این تیم چقدر به او نیاز دارد اما به یکباره همه چیز تغییر می‌کند و او در تیم می‌ماند! مسی از همان ابتدا شرایط را برای گریزمان سخت کرد و این رفتار اصلاً قابل قبول نیست.

کارشناس فوتبالی گل اظهار کرد: در فصل اول گریزمان، مسی به او پاس نمی‌داد، رفتار خوبی با او نداشت و حتی با او صحبت نمی‌کرد. من بارها شنیده‌ام که خود گریزمان تمایل داشته رابطه‌اش را با مسی بهبود ببخشد اما این اتفاق هیچ گاه دوطرفه نبوده است.

وی در پایان درباره گریزمان گفت: آنتوان بازیکن بسیار خوبی است و من می‌دانم که با اعتماد به نفسی که او دارد می‌تواند ارزش‌های خود را در بارسلونا نشان دهد. البته این اتفاق نیاز به زمان دارد چرا که باشگاه بارسلونا در حال حاضر دچار یک سرطان شده است و حال و روز خوبی ندارد!

کد خبر 454669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.