۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
هت تریک رم در کرونا

پس از ابتلای چند تن از بازیکنان رم به کرونا، مشخص شده است که چند نفر دیگر نیز به دلیل کرونا به لیست غایبان رم برای بازی‌های آتی اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، با شیوع گسترده کرونا در جهان و درگیر شدن تعداد زیادی از افراد به این بیماری در قاره اروپا، بازیکنان زیادی از باشگاه‌های فوتبال در قاره سبز نیز درگیر کرونا شده‌اند.

به تازگی پیگیرینی، هافبک تیم رم اعلام کرده بود که علائم کرونا را دارد و احتمالاً به این بیماری مبتلا شده است. حالا بر اساس اعلام باشگاه رم، مشخص شده که نه تنها هافبک این تیم، بلکه فدریکو فازیو و داوید سانتون از این تیم نیز کرونا دارند.

هافبک ایتالیایی رم در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود که بیماری شرایط سختی را برای او ایجاد کرده و مشکل او تا حدودی جدی است. پیش از این نیز طی هفته گذشته مشخص شد ادین ژکو، مهاجم و کاپیتان رمی ها به کرونا مبتلا شده است.

دو بازیکن رم نیز پیش از این کرونا گرفته بودند که هنوز تست این دو بازیکن مثبت اعلام نشده و می‌توان پیش بینی کرد که تیم رم در بازی‌های آینده با مشکلات زیادی رو به رو شود، چرا که بازیکنان متعددی از این تیم به دلیل بیماری قادر به همراهی پایتخت‌نشینان نیستند.

کد خبر 454662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.