ابلاغ ۸ دستورالعمل راهبردی در حوزه‌های مختلف خدمات شهری مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از تدوین ۱۸ دستورالعمل راهبردی و ابلاغ هشت دستورالعمل به مناطق و سازمان‌ها در راستای بهبود فرآیندها و افزایش بهره‌وری سیستم اداری در مجموعه معاونت خدمات شهری خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال‌های اخیر یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه این معاونت تدوین دستورالعمل‌های مختلف و اصلاح فرآیندها بوده است چرا که متأسفانه در برخی موارد نبود بسیاری از دستورالعمل‌ها باعث نارضایتی شهروندان یا تداخل وظایف در سیستم اداری می‌شد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ دستورالعمل راهبردی توسط همکاران تخصصی این معاونت در حوزه‌های مختلف تدوین شده است که هشت دستورالعمل از این مجموعه به تأیید نهایی رسیده و به مناطق و سازمان‌ها ابلاغ شده است.

یعقوبی افزود: دستورالعمل‌های ابلاغ شده شامل دستورالعمل توان‌سنجی و ارزشیابی حین کار پیمانکاران تنظیف شهری، دستورالعمل توانبخشی و ارزشیابی حین کار پیمانکاران فضای سبز، آئین‌نامه باغ‌بام، دستورالعمل عملیات مقابله با مشکلات ناشی از بارندگی و رفع آبگرفتگی، دستورالعمل بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست بوستان‌های شهری، دستورالعمل اجرایی جداسازی و بازچرخانی آب خاکستری، دستورالعمل رسیدگی به بهای اشغال معابر و ساماندهی خاک و نخاله و دستورالعمل تأمین و توزیع گونه‌های گیاهی فضای سبز است.

وی افزود: ابلاغ این دستورالعمل‌ها و اصلاح فرآیندها، باعث مشخص شدن ساختار و چارچوب اجرایی واحدهای مختلف، مسئولیت‌ها و اختیارات و کاهش هزینه‌های ناشی از دوباره‌کاری و در نهایت افزایش رضایت شهروندان می‌شود.

کد خبر 454656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.