تجمیع پرتال معاونت‌ها و مدیریت‌های شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از تجمیع پرتال معاونت ‌ها و مدیریت ‌های شهرداری مشهد با هدف افزایش سهولت دسترسی و ارتقای فنی خبرداد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: با پیاده سازی زیرساخت‌های جدید نرم‌افزاری، پرتال همه معاونت‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه آنها در شهرداری مشهد تجمیع شد و اکنون با امکانات بیشتر و دسترسی آسان‌تر، برای شهروندان و همکاران قابل مشاهده است.

وی افزود: پیش از این بسیاری از مدیریت‌ها دارای آدرس‌های اینترنتی جداگانه‌ای بودند که با وجود اینکه زیرمجموعه پرتال جامع شهر مشهد قرار داشتند، دچار پراکندگی بودند. اما در حال حاضر تمام مدیریت‌های زیرمجموعه هر معاونت، از طریق پرتال آن معاونت در دسترس قرار دارد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با اشاره به بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و بهینه‌سازی های صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: با پیاده سازی زیرساخت جدید، امکانات بیشتر و بروز تری در پرتال های تجمیع شده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از این طریق ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر افزایش کارایی پرتال های تجمیع شده، خاطرنشان کرد: در زیرساخت جدید، امکانات بیشتری برای مدیریت سایت در اختیار قرار گرفته است و شهروندان نیز تنها با ورود به پرتال معاونت مربوط، به درگاه تمامی مدیریت‌های زیرمجموعه آن، دسترسی دارند.

رجائیان افزود: این فرایند از چندی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر تجمیع پرتال مناطق شهرداری مشهد نیز در دست اقدام قرار دارد که زیرساخت آن در ساختار جدید پیاده سازی شده است. همچنین سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری نیز به تدریج در فرایند تجمیع پرتال‌ها قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ارتقای فنی زیرساخت‌ها برای سهولت دسترسی شهروندان به نشانی اینترنتی بخش‌های مختلف شهرداری مشهد و دستیابی به اطلاعات لازم، از موضوعاتی بوده که با هدف ارتباط وسیع‌تر و مطلوب‌تر مدیریت شهری و شهروندان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 454645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.