قتل پدر به دست دختر نوجوان در ورامین

واژگونی اتوبوس مسافربری در البرز، قتل پدر به دست دختر نوجوان در ورامین، توقیف یک خودروی گذر موقت در فارس، نجات زوج گمشده در جنگل ابر در شاهرود و دستگیری باند فروش مواد مخدر در پوشش بطری‌های آب معدنی در تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور هشتگرد در استان البرز واژگون شد و مصدومیت و مرگ عده‌ای را رقم زد.

سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محدوده هشتگرد در استان البرز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد و به محض دریافت گزارش نیروهای مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مجتبی خالدی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های اولیه ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای انتقال بیماران در بیمارستان‌های کرج انجام شده است همچنین به اورژانس بیمارستان‌های البرز آماده‌باش داده شد.

دختر نوجوان ورامینی پدرش را به قتل رساند

دختر نوجوان وقتی با پدرش درگیر شد مایع لوله بازکنی را روی پدرش ریخت و همین اقدام هولناک باعث مرگ پدر خانواده شد.

مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک با تماس از طریق بیمارستان در جریان مرگ مرموز مرد ۵۰ ساله‌ای در بیمارستان شهید مطهری تهران قرار گرفتند بدین ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند و در گام نخست تحقیقات مشخص شد مرد ۵۰ ساله روز گذشته از بیمارستان ورامین به تهران منتقل شده است.

مأموران در گام بعدی پی بردند این مرد به خاطر ریخته شدن مایع لوله بازکنی روی سر و صورتش به شدت دچار سوختگی شده است و از بیمارستان ورامین به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شده است و به خاطر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرده است.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ برادر مرد ۵۰ ساله رفته و این مرد به مأموران گفت: برادرم با یک پسر معلول و یک دختر ۱۷ ساله که بیمار ناراحتی اعصاب است و همسرش زندگی می‌کند و روز گذشته زن برادرم با من تماس گرفت و عنوان کرد که دختر و پدر که در گذشته نیز بارها با هم درگیر شده بودند، دوباره با هم درگیر شده و دخترم با برداشتن ظرف مایع لوله بازکنی، مایع داخل آن را روی پدرش ریخته است، برادرم به بیمارستان ورامین منتقل شد که بخاطر شدت سوختگی به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد و روی تخت بیمارستان فوت کرد.

بنابراین گزارش بازپرس واحدی با توجه به اینکه محل وقوع جرم در ورامین بوده است، پرونده را به دادسرای ورامین ارجاع داد و تجسس‌ها از دختر جوان و تحقیق برای شناسایی عامل اصلی این اسیدپاشی مرگبار در دستور کار مأموران پلیس ورامین قرار گرفته است.

توقیف خودروی گذر موقت در فارس با جریمه ۱۹ میلیاردی

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی یک دستگاه خودروی مرسدس بنز گذر موقت را که به طرز مشکوکی در شهر شیراز تردد می‌کرد، متوقف کردند.

غلامرضا سالاری افزود: خودروی مذکور فاقد مدارک و اسناد قانونی بوده که برای بررسی‌های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده‌ای نیز در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی گفت: مالک خودروی بنز طی بازجویی‌های اولیه هرگونه تخلف در این رابطه را انکار کرد و این در حالی بود که طی تحقیقات شده در شعبه مشخص شد که علی رغم گذشت مدت زمان زیادی از منقضی شدن پلاک تردد خودرو مجوز آن تمدید نشده است و به طور غیرقانونی در شهر در حال تردد بوده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه خودروهای وارداتی باید با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شود و در غیر این صورت قاچاق تلقی می‌شود، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی بنز به نفع دولت و جریمه ۱۹ میلیارد ریالی برای مالک آن صادر کرد.

نجات زوج گمشده در جنگل "ابر" شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود از نجات زوج گمشده در جنگل ابر این شهرستان پس از پنج ساعت جست‌وجوی نفس گیر پلیس و اهالی محل خبر داد.

علی کریمی اظهار کرد: در پی گزارش خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن دو نفر در جنگل "ابر" شهرستان شاهرود، بلافاصله مراتب به فرمانده پاسگاه "قلعه نو خرقان" اعلام شد و پیگیری‌های مجدانه پلیس در این راستا آغاز شد.

وی با اشاره به گشت زنی‌های مکرر و هدفمند مأموران انتظامی با همراهی بومیان محل، گفت: پس از پنج ساعت جست‌وجو در تاریکی و ارتفاعات صعب‌العبور و دره‌های عمیق این منطقه در نهایت زوج گرفتار شده در مه پیدا شده و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه جنگل ابر و امثال آن نیاز به حضور افرادی خبره و بومی همان منطقه دارد، گفت: افراد نباید بدون تحقیق و آگاهی لازم پا به این مناطق و مسیرها بگذارند.

دستگیری باند فروش موادمخدر در پوشش بطری‌های آب معدنی در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلو تریاک در ۱۹ بطری آب معدنی خبر داد.

عبدالوهاب حسنوند گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصدهای اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافرت خانوادگی با استفاده یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد مخدر را تهیهکرده  و پس از گذشتن از استان هرمزگان به شهر تهران منتقل خواهد کرد.

این مقام انتظامی توضیح داد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی نتیجه آن در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان اخذ شد و تیمی از مأموران پایگاه نهم به شهرستان " رودان" از توابع استان هرمزگان اعزام شدند.

حسنوند افزود: با همکاری مشترک پلیس شهرستان رودان محورهای مواصلاتی به شهرستان رودان کنترل شد و خودروی متهمان شناسایی شد و مأموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف کردهو این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند، در بازرسی از خودرو متهمان ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک در مجموع به وزن ۲۰ کیلو کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 454641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.