راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی فروشگاه‌های کوثر تا پایان آبان‌ماه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه خرید اینترنتی فروشگاه‌های کوثر تا پایان آبان‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فروشگاه‌های کوثر در ماه بیش از ۴۰ هزار خرید انجام می‌شود و حجم مراجعه شهروندان به فروشگاه‌های کوثر زیاد است در حالی که در شرایط کرونایی می‌توان به جای خرید به صورت خانوادگی، یکی از اعضای هر خانواده برای خرید به فروشگاه مراجعه کند تا حضور جمعیت در فروشگاه‌ها به حداقل برسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه ارائه خدمات فروشگاه‌های کوثر در راستای حذف زنجیره ابتلا به کرونا، اظهار کرد: سعی شده کالاها از انبارها در فروشگاه توزیع شود تا مردم احساس کمبود کالا نکنند و شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه خرید اینترنتی فروشگاه‌های کوثر تا پایان آبان‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود تا نیازهای مردم در بازارهای کوثر به راحتی تأمین شود.

مجیری با بیان این که فعالیت فروشگاه‌های کوثر ادامه دارد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت این مراکز است و برای حفظ سلامت شهروندان به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجهز شده و تمام وسایل آن‌ها هر روز طی چند مرحله ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 454563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.