فرهنگ شهرت و خانواده

وبینار آموزشی "فرهنگ شهرت و خانواده در فضای مجازی"، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: شهرت طلبی در حال حاضر، فضای مجازی را با آسیب روبرو کرده به نوعی که می‌بینیم سلبریتی‌ها برای جذب فالور، لایک و کسب در آمد همه اتفاقات زندگی خودشان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و همین اتفاق باعث تقلید مردم عادی از آن‌ها شده است.

فاطمه شفیعی اظهار کرد: ناهنجاری‌هایی که شهرت طلبی ایجاد کرده باعث شده ارزش‌ها زیر سوال برود و عده‌ای سوار بر این موج شوند در صورتیکه باید از ظرفیت فضای مجازی به درستی استفاده و فرصت و تهدیدها شناخته شود چرا که این شهرت طلبی‌ها باعث می‌شود که هنجارها و ارزش‌های نوجوانان و جوانان تغییر کند و اسرار خانوادگی برملا شود.

وی افزود: فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا جهت شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، وبینار آموزشی "فرهنگ شهرت و خانواده در فضای مجازی" را ۲۴ و ۲۵ آبان ماه با همکاری امور آموزش، بهبود روش‌ها و نظام پیشنهادات (آموزش کارکنان وابسته به این سازمان) برگزار می‌کند.

شفیعی افزود: این وبینار با حضور دکتر احسان شاه قاسمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود که حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 454540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.