تعریف و تمجید رئیس دورتموند از فوق ستاره‌ای به نام موکوکو

رئیس باشگاه دورتموند در یک گفتگو از یوسف موکوکو ستاره جوان این تیم تمجید کرد و گفت: روی توان او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

️ به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال دورتموند در آکادمی پرورش بازیکن خودش، از حضور فوق ستاره‌ای به نام موکوکو سود می‌برد. این بازیکن در تیم‌های پایه آنقدر خوب بوده که می‌توان گفت شاید یک مسی جدید در فوتبال دنیا باشد.

موکوکو به تازگی به سن قانونی رسیده و می‌تواند برای زنبورهای وستفالن در بوندس لیگا به میدان برود. همه اینها درحالی است که بارسا هم بشدت به جذب او علاقه دارد و روی موکوکو برای آینده حساب ویژه ای بازکرده است

هاینس یوواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند در یک گفتگوی اختصاصی با یک شبکه تلویزیونی در خصوص یوسف موکوکو ستاره جوان این تیم که درخشش فوق‌العاده‌ای در تیم پایه داشته است صبحت‌هایی مطرح کرده است.

واتسکه در مصاحبه با شبکه اسکای دلیل اینکه چرا دورتموند مهاجم دیگری را به خدمت نگرفت، اینگونه توضیح داد: "دلیلش موکوکو مهاجم تیم رده زیر ۱۹ ساله‌ها می‌باشد که در آینده روی توان او حساب می‌کنیم.

واتسکه افزود: اگر یک مهاجم فوق‌العاده دوم به خدمت می‌گرفتیم، به نظر من هیچ فایده‌ای نداشت زیرا هر دو با کسب فرصت بازی مانع همدیگر می‌شدند. این موضوع باعث پایین آوردن اعتماد به نفس هر دو بازیکن می‌شد. تقریباً هیچ باشگاهی این کار را نمی‌کند."

واتسکه در مورد اینکه آیا موکوکو توانایی بازی در بوندسلیگا را دارد، گفت: "بله او می‌تواند در بوندسلیگا بازی کند. هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد. او فوتبال را خیلی جدی می‌گیرد. او بسیار دقیق در حرفه خود کار می‌کند. باید ببینیم در نهایت چه نوع بازیکنی از او درمی‌آید.

رئیس باشگاه دورتموند ادامه داد: با توجه به اینکه او در ۱۵ سالگی در تیم جوانان هر بار سه یا چهار گل می‌زند،ژن گلزنی دارد. وقتی که بطور منظم گل بزنی، خودبخود ژن گلزنی را دریافت خواهی کرد. با این حال نباید انتظارات زیادی در اوایل از او داشته باشیم."

کد خبر 454494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.