طراحی پارکینگ زیرزمینی توحید در منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از طراحی پارکینگ زیر زمینی توحید(حد فاصل چهاراه توحید شمالی تا پل آذر) خبر داد و گفت: هزینه اجرایی این پروژه حدود ۴۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارکینگ زیر زمینی توحید در مجموع ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا با طول ۵۴۰ متر دو باند با عرض ۱۱ متر و عمق چهار متر خواهد داشت.

وی افزود: برای این پارکینگ چهار رمپ ورود و خروج و هشت دستگاه پله و آسانسور، ۱۶ چشمه سرویس‌های بهداشتی و اتاق برق و تأسیسات طراحی شده که هم اکنون در مرحله دریافت مصوبات از شورای شهر است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارکینگ زیر زمینی توحید ظرفیت ۳۷۰ اتومبیل را دارد، گفت: در این پارکینگ ظرفیت پارک ۲۰ موتورسیکلت و دوچرخه پیش بینی شده است،

وی با بیان اینکه هزینه اجرایی این طرح حدود ۴۵ میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: احداث پارکینگ زیر زمینی توحید در تأمین نیازهای مردمی به لحاظ پارکینگ درخیابان‌های توحید، نظر و بلوار ملت با توجه به کاربرها تأثیر بسزایی دارد، در مدت یکسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی اظهار کرد: محدوده پارکینگ زیرزمینی توحید به دلیل وجود مراکز گردشگری تجاری و درمانی زیاد همواره مورد توجه شهروندان بوده و به جرأت می‌توان گفت یکی از نقاط پرتردد شهری است که انتظار می‌رود با احداث این پارکینگ بخشی از معضلات ترافیکی منطقه پنج شهرداری برطرف شود، این پارکینگ است.

وی از طراحی و ساخت نماد معلم در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس شاهد ایثار و تلاش جهادی معلمان در عرصه آموزش مجازی هستیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: به پاس قدردانی از این قشر فرهیخته در واحد زیباسازی این منطقه بر آن شدیم طراحی و ساخت نماد معلم را اجرایی که ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام روز معلم نامگذاری شده با همکاری سازمان زیبا سازی رونمایی کنیم.

وی افزود: در این منطقه ۲۰ نماد با موضوعات مانند دوچرخه سوار ابتدای بلوار سعدی، سفالگر ابتدای بلوار ملت، نماد کارگر رو به روی خانه کارگر واقع در بلوار دانشگاه، نماد غدیر واقع در میدان غدیر و نماد فلوت زن نصب است که بازسازی و تعمیرات این نمادها با پیشرفت ۵۰ درصد با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در حال اجراست.

کد خبر 454426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.