اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ورودی بوشهر شتاب می‌گیرد

شهردار بندر بوشهر گفت: در پی تعامل صورت گرفته با پیمانکار، روند اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ورودی این شهر که اکنون تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، شتاب می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، حسین صالحیان در حاشیه آئین نمادین ویلچر سواری مسئولان شهرداری بوشهر در پارک مادر که با هدف شناسایی موانع فراروی معلولان و توان یابان برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه روز گذشته در نشستی چهار ساعته با پیمانکار و رئیس کارگاه تقاطع غیر هم‌سطح میدان مطهری بوشهر بنا شد برنامه زمان‌بندی ماهیانه به شهرداری ارائه دهد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر شهرداری به پیمانکار پروژه هیچ بدهی ندارد و آخرین صورت وضعیت آنها نیز در دست پیگیری است.

شهردار بندر بوشهر ادامه داد: پیمانکار یک سری مسائل و مشکلاتی در اجرای پروژه داشت که با برطرف شدن آنها قول داد آن را با روند بهتر و سریع‌تر از گذشته اجرا کند.

صالحیان اظهار کرد: چنانچه پیمانکار کار را بموقع ادامه ندهد با وی برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری این همت را دارد تا معابر، ورودی پارک‌ها و مکان‌های مختلف را طوری مناسب سازی کند که معلولان و توان‌یابان بتوانند بخوبی از آن استفاده کنند.

شهردار بندر بوشهر افزود: رفع موانع فراروی معلولان برای ورود به معابر عمومی یک زمان مناسب می‌خواهد و چه بهتر که از هم اکنون این کار به صورت جدی آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 454421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    رسیدگی به امور عمرانی شهر بوشهر تقاطع غیر همسطح ورودی شهر ساحلی بندرگاهی تفریحی گردشگری رسیدگی به وضعیت عمرانی شهرستان های همجوارو محورهای مواصلاتی و..