۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
نیمار در اندیشه تمدید قرارداد

نیمار با بزرگترین نقل و انتقال زمان خود از بارسلون به پاریس رفت و اگرچه بارها شنیده شد که این بازیکن به دنبال بازگشت است، به نظر می‌رسد نیمار به دنبال تمدید قراردادش باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، شنیده می‌شود که ستاره برزیلی تیم پاریس سن ژرمن از شرایط خود در تیم پاریسی خوشحال است و مایل است که قرارداد خود با این تیم را تمدید کند.

پیش از این بارها در طول بازه‌های نقل و انتقالاتی متفاوت شنیده می‌شد که نیمار به دنبال ترک پاریس سن ژرمن و احتمالاً بازگشت به بارسا خواهد بود، اما این اتفاق هیچ گاه نیافتاد و احتمالاً هیچیک از طرفین نیز به این انتقال فکر نکرده‌اند.

البته نیمار همیشه رابطه خوبی با مسی و سوارز داشته است اما با توجه به شرایط کنونی تیم بارسلونا، جدایی سوارز و احتمال جدایی مسی، حضور دوباره در لباس آبی و اناری‌ها به هیچ عنوان نمی‌تواند گزینه پیش روی نیمار و یا حداقل اولویت او باشد.

بازیکن ۲۸ ساله پی اس جی تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد و نقل شده است که لئوناردو، مدیر ورزشی و همه‌کاره نقل و انتقالات این تیم به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. مشخص نیست که آیا نیمار قرارداد خود در پاریس سن ژرمن را تمدید خواهد کرد یا خیر، اما مشخصاً حضور او و امباپه از مهمترین عواملی بود که منجر به حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و شاید با ماندن این دو بازیکن، این تیم فرانسوی نیز بتواند روزی قهرمان اروپا شود.

کد خبر 454356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.