چرا یوونتوس برابر لاتزیو از همه نظر دیدار تلخی برای بانوی پیر بود؟

مصدومیت رونالدو، شب ناامیدکننده دیبالا و گلی که در لحظات پایانی دریافت شد، همه و همه باعث شدند تا بازی یووه برابر لاتزیو تبدیل به یک دیدار تلخ برای هواداران این تیم شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دو تیم یوونتوس و لاتزیو در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در جریان این بازی اتفاقات ناامیدکننده متعددی رخ داد که قطعاً باعث دلسرد شدن هواداران یووه شد؛ از مصدومیت مجدد رونالدو تا اشتباه فاجعه بار دیبالا و گلی که در پایانی‌ترین لحظات وارد دروازه تورینی‌ها شد.

اگرچه یوونتوس موفق شد با گل رونالدو در این بازی پیش بیافتد و این ستاره پرتغالی یک بار نیز تیرک دروازه لاتزیو را به لرزه در آورد، اما در نهایت کایسدو توانست به عنوان یار تعویضی ناجی تیمش شود و یک امتیاز از این مسابقه حساس را برای لاتزیو به ارمغان بیاورد.

نکته قابل تأمل درباره این مسابقه عدم حضور ایموبیله به عنوان مؤثرترین بازیکن تیم لاتزیو بود. اگرچه این ستاره ایتالیایی تیمش را در دیدار برابر یووه همراهی نمی‌کرد، اما با این حال یوونتوسی‌ها موفق نشدند سه امتیاز بازی را کسب کنند. تصور این نکته که بانوی پیر در غیاب مهم‌ترین بازیکن حریف باز هم موفق به پیروزی نشده، اتفاقی ناراحت کننده برای هواداران این تیم به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، کریستیانو رونالدو نیز در این بازی دچار مصدومیت شد و به همین دلیل جای خود را به دیبالا داد. رونالدو یک بار در جریان بازی در نیمه اول از ناحیه کتف دچار مصدومیت جزئی شد اما به بازی ادامه داد تا اینکه در نهایت در نیمه دوم، پیرلو مجبور به تعویض این بازیکن شد چراکه او از ناحیه زانو احساس درد داشت. دیبالا که به جای او وارد میدان شده بود هم در ادامه عملکرد مناسبی نداشت و نهایتاً یوونتوس در لحظات پایانی نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد.

یوونتوسی‌ها قطعاً از سمتی بابت مصدومیت رونالدو ناراحت هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه سریع‌تر بتواند به میادین بازگردد. البته باشگاه یوونتوس هنوز مشخص نکرده که مصدومیت این بازیکن تا چه حد جدی است.

کد خبر 454355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.