ستاره‌ای نوظهور در ترکیب پی اس جی

این روزها وظیفه گلزنی در پاریس سن ژرمن نه بر دوش امباپه است و نه نیمار، بلکه یک بازیکن تازه وارد تبدیل به موتور گلزنی این تیم شده.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پس از گلزنی دوباره ستاره جوان این روزهای تیم پاریس سن ژرمن یعنی مویزه کین، توخل سرمربی این تیم به تمجید از او پرداخت.

وی در خصوص عملکرد مهاجم تیمش گفت: کین بازیکنی نیست که بتوان به سادگی در برابر او بازی کرد. او اگرچه به عنوان یک بازیکن قرضی در تیم بازی می‌کند، اما عملکردش بسیار درخشان بوده و در هر بازی بسیار تأثیرگذار است.

کین که به صورت قرضی از باشگاه اورتون به پاریس سن ژرمن پیوست، پنجمین گل خود را در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه در دیدار برابر رن به ثمر رساند. این مهاجم بیست ساله اگرچه تنها در چهار بازی برای تیمش به میدان رفته اما موفق شده آماری را به ثبت برساند که که از آمار او در اورتون با ۳۱ بار بازی نیز بهتر است.

کین در شرایطی از اورتون به صورت قرضی جدا شد که در طول یک فصل در رقابت‌های لیگ موفق شده بود تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کند و به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

عملکرد درخشان مهاجم جوان ایتالیایی باعث شد تا توخل در کنفرانس مطبوعاتی خود اینگونه به تمجید از کین بپردازد: او قلب بزرگی دارد و از هیچ چیزی نمی‌ترسد. کین همیشه کاری که لازم است را انجام می‌دهد و فکر نمی‌کنم مدافعی وجود داشته باشد که بخواهد در مقابل او بازی کند.

مویزه کین در حالی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است که عملکرد او در لیگ انگلستان اصلاً جالب توجه نبود. گفتنی است که این بازیکن پیش تر از تیم یوونتوس به اورتون پیوسته بود اما به دلیل گذراندن یک فصل ناموفق به پی اس جی رفت تا شاید بتواند در این تیم شرایط خود را بهبود ببخشد که البته این اتفاق برای او رخ داد.

کد خبر 454348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.