مشکل کمبود فضای سبز و تفریحی گلشهر کرج حل می‌شود

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج گفت: در محدوده گلشهر علاوه بر کمبود فضای سبز، با مشکل کمبود فضای تفریحی شهروندان نیز روبرو هستیم که در تلاشیم این مشکل را نیز در اولین فرصت با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های مناسب، کاهش داده یا برطرف کنیم.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز مناطق پنج و شش کرج اظهار کرد: اتخاذ رویکردهای توسعه‌ای نسبت به فضای سبز در تصویب بودجه سال ۹۹، موجب افزایش این سرانه در مناطق مذکور شده است.

وی با بیان اینکه رفع کمبود فضاهای تفریحی کرج در دستور کار مدیریت شهری است، تصریح کرد: ایجاد فضای سبز در حاشیه شمالی و جنوبی اتوبان کرج - قزوین تا محدوده سازمان آرامستان‌ها با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این محدوده انجام می‌شود و تاکنون بخشی از آن انجام شده و مابقی نیز به سرعت در حال انجام است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج به پایین بودن سرانه فضای سبز در مناطق پنج و شش اشاره کرد و افزود: ایجاد سرانه فضای سبز در این مسیر علاوه بر رفاه حال شهروندان و سرسبزی محیط، موجب ایجاد دسترسی خوب برای مسافران عبوری نیز می‌شود.

وی این تدبیر را در قالب اجرای طرح توسعه پارک شهید ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: این پارک در حاشیه جنوبی بلوار شهید ایرانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نبیونی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن پارک، بین بلوار شهید ایرانی و اتوبان کرج - قزوین، امکان توقف کوتاه مدت برای مسافران عبوری فراهم می‌شود که این امر می‌تواند به توسعه منطقه از حیث فرهنگی و فضای سبز منجر شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج، در خصوص ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در محدوده گلشهر گفت: با تصویب لایحه‌ای که شهرداری برای توافق ایجاد پارک و توسعه فضای سبز در زمین یکی از شهروندان به شورا آورده بود، تلاش کردیم بخشی از این مشکل را رفع کنیم.

کد خبر 454341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.