رشد ۶۱ درصدی سود خالص شرکت فولاد سفیددشت

مدیر مالی و حسابداری شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از رشد ۶۱ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایمنا، مصطفی فلاحی اظهار کرد: این شرکت علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداقلی کارکنان، ضمن تأمین به‌موقع مواد اولیه و فراهم ساختن زیرساخت‌های موردنیاز واحد احیا مستقیم توانست در شش‌ماهه نخست سال جاری با تولید ۴۰۰ هزار تن محصول آهن اسفنجی و رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ (۳۵۳ هزار تن) و فروش ۳۹۶ هزار تن به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال، درآمد فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۳ درصد افزایش دهد.

وی در این گزارش از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه فولادسازی و پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه احداث تصفیه‌خانه این شرکت علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های خاص شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مدیر مالی و حسابداری شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو به‌عنوان سهام‌داران این شرکت، از تلاش کارکنان در تمامی بخش‌ها قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سالی که جهش تولید نام‌گذاری شده، تمامی برنامه‌ها و اهداف شرکت در راستای اصل تولید ایمن و پایدار محقق شود.

کد خبر 454227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.