۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
توسعه فضای سبز شهر پلدختر

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز شهر پلدختر از اولویت‌های در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، محمد شرفی نصیری اظهار کرد: حقوق ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال جاری به پرسنل شهرداری پلدختر پرداخت شده و تنها یک ماه از شهرداری طلب دارند که در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

وی به دیگر اقدام‌های خود در طول مدت تصدی امور در شهرداری اشاره کرد و افزود: خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه سازمانی‌های شهر پلدختر که در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شد، توسط شهرداری آسفالت و تنها یک تا ۲ کوچه باقی مانده که عملیات آسفالت آنها انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: خیابان شهید رضوی جنب مسجد جامع این شهر که در سیل تخریب شد به طور کامل آسفالت شده است.

شرفی نصیری توسعه فضای سبز را اولویت فعالیت‌های شهرداری دانست و افزود: برای ایجاد جاده سلامت و فضای سبز در خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی پلدختر، نیاز به رفع مشکل فاضلاب بود که آب و فاضلاب در رفع این مشکل قول مساعد داد.

وی یادآور شد: برای جایگزینی فضای سبز تخریب شده از سیل در ورودی شمالی شهر احداث پارک فدک در همان محل با وسعت بیشتر از گذشته در دستورکار شهرداری پلدختر است.

سرپرست شهرداری پلدختر تعامل با شورای اسلامی شهر، مدیران ادارات و پرسنل را از اولویت‌های شهرداری پلدختر دانست و افزود: در آینده نزدیک فعالیت‌های عمرانی در منطقه کوی بسیجیان در خیابان‌ها و کوچه‌های امید و هخامنش به اجرا در می‌آید.

منبع: مهر

کد خبر 454198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.