معاونت برنامه‌ریزی در دوره پنجم پیشرو بوده است

شهردار مشهد گفت: معاونت برنامه‌ریزی در دوره پنجم ویژگی‌هایی همچون پیشرو بودن، الزام به کار و دخیل کردن شناخت از محیط در استفاده از ابزار را به نحو بسیار مطلوبی انجام داده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در همایش "روز ملی کیفیت"، اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی در دوره پنجم ویژگی‌هایی همچون پیشرو بودن، الزام به کار و دخیل کردن شناخت از محیط در استفاده از ابزار را به نحو بسیار مطلوبی انجام داده و تاکنون به بسیاری از نکات طرح شده در آن جلسه، عمل کرده است.

وی تصریح کرد: در حوزه بودجه خواهش ما این بود که بودجه نه به معنای ابزاری برای کنترل دخل و خرج، برشی از برنامه‌های میان مدت و زمینه‌ای برای پاسخگویی نسبت به عملکرد، بلکه به عنوان ابزاری برای کنترل بحران و ساختن فرصت از دل تهدیدهای موجود در برنامه آینده باشد که خوشبختانه بودجه ۱۳۹۹ به گونه‌ای است که می‌توان این عملکرد را از آن انتظار داشت.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه تحول سازمانی با وجود چالش‌های بیرونی، توجه به استاندارد کردن اقدامات بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه ایجاد تحول‌های سازمانی در شهرداری مشهد به دلیل توجه شورای اسلامی شهر مشهد به برنامه‌های این حوزه و فعالیت‌های معاون سابق برنامه ریزی شهرداری مشهد است، گفت: در حوزه‌هایی که باید فضای شهری، کسب و کار و زیست شهری را تحت شعاع عملکرد خود قرار دهیم، معاونت برنامه ریزی به خوبی عمل کرده است.

کلائی با اظهار امیدواری از اینکه کارخانه نوآوری مشهد به زودی به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: اگر تمام فرم‌ها اصلاح و زیرساخت‌ها فراهم شود، اما معاونان شرط کافی را رعایت نکنند، ممکن است کنترل زمان و سهولت فرم‌ها کاهش پیدا کند؛ نکته دوم در زمینه شرح وظایف و پست‌های سازمانی این است که باید نسخه‌های جدیدی در پست‌های سازمانی ایجاد شود.

کد خبر 454191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.