معرفی ۶۲ راننده تاکسی بدون ماسک در قزوین به کمیته انضباطی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۶۲ راننده تاکسی در قزوین به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و ماسک در هنگام جابجایی مسافر به هیأت انضباطی این سازمان معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و سهم بالای ناوگان حمل و نقل عمومی در انتشار این ویروس به دلیل رعایت نکردن رانندگان و مسافرین، سازمان تاکسیرانی با آن دسته از رانندگانی که در هنگام فعالیت از ماسک استفاده نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، پنج تیم نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه‌ها و خطوط مهم تاکسیرانی، مدارک تاکسیرانانی را که با داشتن مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند اخذ و آن‌ها را به هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: متخلفین پس از احراز موارد تخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌شوند و در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

عرشیان تصریح کرد: تا کنون ۶۲ نفر از تاکسیرانان فاقد ماسک به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شده‌اند که با آنان برخورد قانونی، شامل جریمه نقدی و درج اخطار کتبی در پرونده صورت گرفته است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می‌توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

کد خبر 454190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.