انعقاد ۵۸۰ قراداد ساخت مسکن محرومان در اصفهان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به آخرین روند پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن محرومین استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۳۴۴ پرونده تشکیل که ۱۹۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی و ۵۸۰ قرارداد منعقد شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، غلامحسین خانی اظهار کرد: پنجم تیرماه سال جاری تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، استانداری اصفهان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منعقد شد و بر اساس آن مقرر شد سه هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه تأمین مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن ساخته شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم‌نامه، سازمان برنامه و بودجه برای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هر خانواده ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد پنج درصد و خدمات مهندسی رایگان از قبیل تهیه نقشه‌های معماری و سازه و نظارت و استانداری نیز پروانه ساخت رایگان و پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله ادارت برق و آب و فاضلاب را در دستور کار خود دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: فرآیند اجرای این تفاهم‌نامه از همان تاریخ شروع شد و تاکنون ۴۰۱۲ واحد شناسایی شده که در حال تشکیل پرونده و استعلامات لازم و تهیه نقشه هستند.

خانی با اشاره با اشاره به آخرین روند پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن محرومین استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۳۴۴ پرونده تشکیل که ۱۹۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی و ۵۸۰ قرارداد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فونداسیون تعداد ۵۱۴ واحد، سقف ۱۳۹ واحد، گچ و خاک ۶۴ واحد اجرا شده و ۴ واحد مسکونی مسکن محرومین قابل سکونت می‌باشد.
 

کد خبر 454182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.