ما ایرانی‌ها؛ روایت‌هایی از قهرمانی تا پهلوانی

برنامه «ما ایرانی ها» تلاش ها و فعالیت های خیرخواهانه یک قهرمان بوکس در تهران را روایت می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت تلاش‌ها و فعالیت‌های خداپسندانه سجاد محمدپور عضو تیم ملی بوکس و قهرمان ملی است که امشب یکشنبه ۱۸ آبان ماه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این قسمت از «ما ایرانی ها»، داستان سجاد محمدپور پسری از اهالی محله جوادیه روایت می‌شود که با وجود مخالفت‌های خانواده اش تمرین‌های بوکس را انجام داده و به قهرمانی ملی رسیده است و اکنون عضو شورای محله جوادیه است و فعالیت‌هایی از قبیل کمک به خانواده‌های بی بضاعت محله، تشکیل باشگاه ورزشی، مرمت زمین فوتبال محله، تشویق جوانان هم محله‌ای به ورزش و کار خیر انجام می‌دهد.

اورنگی کارگردان این برنامه گفت: در این قسمت می‌خواهیم ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف را برای جوانان به نمایش بگذاریم. در شرایط کنونی جامعه که برخی از جوانان تلاش و انگیزه کافی برای رسیدن به هدف خود را ندارند با قصه سجاد محمدپور پهلوانی و رسیدن به هدف را برای مردم به نمایش گذاشته ایم.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

کد خبر 454180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.