قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی در سریال آقازاده بازسازی شد + فیلم

به گفته برخی منابع ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار اسبق تهران در سریال آقازاده بازسازی شد. مهدی سلطانی و دیبا زاهد این صحنه‌ را بازی کردند، پیش‌تر وکیل محمدعلی نجفی تاکید کرده بود در صورت دیدن شواهدی علیه خانواده نجفی در سریال آقازاده، با این قضیه برخورد قضایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا سکانس جنجالی سریال آقازاده که کاربران فضای مجازی آن را بازسازی ماجرای قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی دانستند، یک بار دیگر این سریال را با حاشیه مواجه کرد. گفته می‌شود عوامل این سریال با این شبیه سازی به ماجرای شهردار پیشین تهران که همسر دومش را کشت اشاره کرده‌اند.

بازسازی قتل میترا استاد در سریال آقازاده

قسمتی از سریال آقازاده که بی‌شباهت به پرونده قتل میترا استاد نیست را می‌بینید. پیش‌تر وکیل محمدعلی نجفی در گفت‌وگویی تأکید کرده بود در صورت دیدن شواهدی علیه خانواده نجفی در سریال آقازاده، با این قضیه برخورد قضائی خواهد کرد.

سریال آقازاده

آقازاده سریال نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد و تاکنون بیست قسمت از این مجموعه ۲۴ قسمتی منتشر شده است.

نام مجموعه آقازاده متناسب با داستان آن و حواشی به وجود آمده اخیر در مورد آقازاده‌ها و فعالیت‌ها و حواشی آنان انتخاب شده است، سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری با بازی امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی که او هم یک آقازاده است، تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند؛ دیگر بازیگران این مجموعه عبارت‌اند از: جمشید هاشم پور، امین تارخ، نیکی کریمی، امین حیایی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی و کامبیز دیرباز.

حواشی سریال آقازاده

مجموعه آقازاده ابتدا از موضوع حجاب و نشانه‌های مذهبی تا بحث فساد و رانت دارای حاشیه بود، اما چند مورد بیش‌تر حاشیه دار شد:

  • جمشید هاشم‌پور در این سریال نقش یک مسئول را بازی می‌کند که خیلی‌ها او را شبیه به اکبر طبری، متهم جنجالی این روزها، معرفی کرده‌اند.
  • اشاره به حراج بزرگ تهران و حواشی آثار سهراب سپهری
  • هنگام فیلمبرداری سریال، خبرهایی مبنی بر شبیه‌سازی صحنه قتل میترا استاد در این سریال به گوش رسید، حامد عنقا در این رابطه توضیح داد که این شباهت در فیلمنامه و ماجرای قتل میترا استاد تصادفی بوده و تصمیم قبلی در این زمینه گرفته نشده بود.
  • در خبرهای ابتدایی گفته شد کیوانچ تاتلیتوگ سوپر استار اهل ترکیه که ایرانیان او را با بازی در سریال کوزی گونی می‌شناسند در این سریال ایفای نقش می‌کند.
  • در یک سکانس ۳ دقیقه‌ای، شخصیت راضیه با بازی پردیس پور عابدینی، با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد و خواندن خطبهٔ صیغهٔ عقد موقت از زبان خودش، موجب واکنش‌های اغلب منفی شد.

محمد علی نجفی کیست؟

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در خرداد ۱۳۹۸ میترا استاد همسر دوم خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و خبرساز شد.

وی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران به قتل همسر دومش اعتراف کرد، سپس محاکمه و در دادگاه به قصاص نفس محکوم شد ولی از سوی اولیا دم بخشیده شد.

کد خبر 454155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.