مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک کانون به قدم آخر رسید

آئین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» به‌صورت مجازی از مشهد و در سایت این رویداد پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آئین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک در مشهد مقدس روز دوشنبه ۱۹ آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سایت این مسابقه هنری به نشانی اینترنتی cong-phcai.mums.ac.ir از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ این آئین را به‌صورت زنده از شهر مقدس مشهد پخش می‌کند.

در این میان هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، فراخوان مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی در رشته نقاشی و با موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۸ سال در بخش ملی و بین‌المللی از ۲۷ کشور جهان آثار خود را تا پایان مرداد در سایت www.paint.fast.kpf.ir بارگذاری کردند و حدود ۹ هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد که اکنون در مرحله داوری است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوئیس به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار در برگزاری این رویداد با کانون مشارکت داشتند.

کد خبر 454145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.