اجرای خیابان ۳۶ متری سودان تا پایان سال‌جاری

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال‌جاری اجرای خیابان ۳۶ متری سودان به طول دو کیلومتر که تاکنون ۹۰ درصد آزادسازی آن انجام شده، آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی در جلسه هم‌اندیشی معتمدین منطقه ۱۴ که با حضور نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اصلی منطقه ۱۴ شهرداری، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی است.

وی افزود: در این منطقه زمین‌های بایری وجود دارد که بیش از ۴۰ سال آب نداشته و هنوز به عنوان اراضی کشاورزی در منطقه بلاتکلیف باقی مانده و جولانگاه کارتن‌خواب‌ها و مباحث اجتماعی شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه راه و شهرسازی نقشه طرح تفصیلی منطقه ۱۴ را به حالت نوار قلب درآورده است، تصریح کرد: در بعضی از نقاط بین دو خانه ۱۰۰ متری، یک زمین به مساحت ۵۰۰ متر خارج از محدوده قرار گرفته و به زباله‌دانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: دو صحرای سودان و باتان با ۶۰ هکتار وسعت در دل بافت مسکونی بدون طرح بود که خوشبختانه طرح ۳۲ هکتاری صحرای سودان پس از سه سال پیگیری دریافت شده است.

شمسی با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری اجرای خیابان ۳۶ متری سودان به طول دو کیلومتر که تاکنون ۹۰ درصد آزادسازی آن انجام شده، آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای تملک و احداث فضای سبز سودان اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در محله شهید شاکری، گفت: معابر و کوچه‌های محله شهید شاکری با بیش از دو هزار جمعیت بلاتکلیف علیرغم اینکه خارج از محدوده منطقه قرار گرفته، به منظور رفاه حال شهروندان به ویژه دانش آموزان توسط منطقه ۱۴ شهرداری آسفالت شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: این محله جولانگاه مسائل اجتماعی شده بود که با همکاری بسیج و شهرداری از این وجود این مسائل نجات پیدا کرد.

وی از نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواست دستگاه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را به میدان آورد تا منطقه ۱۴ شهرداری از حاشیه نجات پیدا کند.

در این جلسه «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و معضلات مرتبط با جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در منطقه ۱۴ قول همکاری و مساعدت داد.

کد خبر 454117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.