تشکیل نزدیک به ۵ هزار پرونده تخلف در کشور

در مهرماه امسال ۱۱ هزار و ۵۷۷ فقره گشت مشترک بازرسی از بازار انجام شده که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۹۴۳ پرونده تخلف به ارزش حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، بیش از ۱۱ هزار گشت مشترک بازرسی در مهرماه امسال انجام شده که در قالب آن، پنج هزار پرونده به ارزش ۱,۱۰۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

همچنین، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در زمان مورد اشاره ۳۵ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و ۱۸ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی انجام داده‌اند.

در عین حال، ۱۴ درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی، دو درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد باقی مانده با سایر دستگاه‌ها انجام شد.

لازم به ذکر است از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۲۹ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی ،۲۷ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۴۴ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است و در همین راستا، تعداد گشت‌های مشترک برگزار شده با ادارات کل تعزیرات حکومتی دو هزار و ۷۹ فقره بوده که منجر به تشکیل یک هزار و ۴۱۱ پرونده شده است.

همچنین چهار هزار و ۳۷ گشت مشترک بازرسی با اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف برگزار شد که در همین راستا یک هزار و ۳۱۳ پرونده تشکیل شد.

کد خبر 454109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.