اجرای طرح ملی «بازی و نشاط کودکانه» از سوی فدراسیون ورزش همگانی

وبینار توجیهی اجرای طرح ملی «بازی و نشاط کودکانه» با رییس فدراسیون ورزش های همگانی و نمایندگان هیأت های استانی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی با اشاره به ضرورت مقابله جدی با کم تحرکی کودکان و ارتقای سواد بدنی بویژه در ایام همه گیری کرونا آنان افزود: امیدوارم با این طرح موضوع «سواد بدنی» کودکان را به یک دغدغه جدی برای والدین تبدیل کنیم و خوشبختانه با برنامه علمی و عملیاتی که طراحی شده از دستیابی به این هدف مهم دور نیستیم.

صالح رفیعی رئیس کمیته کشوری ورزش و فعالیت بدنی کودکان نیز با اشاره به جزئیات طرح خطاب به شرکت کنندگان در وبینار گفت: به دنبال اجرای یک طرح اثربخش برای کودکان بویژه در ایام همه گیری کرونا هستیم و هدف این طرح ملی طراحی و اجرای بازی‌های هدفمند حرکتی در منزل با هدف افزایش میزان فعالیت بدنی کودکان ایرانی است که گام بلندی در جهت کاهش تبعات پیش روی کودکان در زمان اپیدمی کووید -۱۹ محسوب می‌شود.

رفیعی افزود: گروه سنی این طرح کودکان ۴ تا ۸ سال ایرانی هستند و در فاز مقدماتی طرح احتمالاً ۱۰ استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

طرح ملی «بازی و نشاط کودکانه» یکی از طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

کد خبر 454074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.