بهروز محمودی بختیاری دبیر جایزه پژوهشی سینما شد

بهروز محمودی بختیاری به‌عنوان چهارمین دبیر جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جایزه پژوهش سال سینمای ایران، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی طی حکمی بهروز محمودی بختیاری را به عنوان دبیر چهارمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.

در حکم بهروز محمودی بختیاری آمده است: «با توجه به جایگاه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت‌های دانشگاهی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر چهارمین دوره جایزه بین‌المللی پژوهش سال سینمای ایران» منصوب می‌شوید. امید است در این دوره ضمن تقویت، شناسایی و معرفی پژوهش‌های برتر سینمایی، با اهتمام جدی جنابعالی و همکاران موجبات ارتقای رویداد در سطوح ملی و بین‌المللی از طریق گفتمان سازی علمی در مسائل و چالش‌های اساسی سینمای ایران، فراهم شود.»

بهروز محمودی بختیاری متولد ۱۳۵۲ در تهران، دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا است. او مؤلف ده‌ها مقاله و چندین کتاب در حوزه هنرهای نمایشی است که در سال ۱۳۹۰ جایزه پژوهشگر نمونه دانشگاه تهران و در سال ۱۳۹۳ رتبه پژوهشگر برجسته دانشگاه تهران را دریافت کرده است. وی همچنین در سال ۱۳۹۲ در چهارمین جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه تهران به عنوان استاد برتر بین‌المللی در حوزه هنر برگزیده شده است. حوزه‌های کاری او سینمای اقتباسی، نشانه شناسی و زبان شناسی سینما و تئاتر و درام تطبیقی است.

کد خبر 454069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.